Samsung Galaxy Tab – naujas iPad konkurentas


Dar neprasidėjus tarptautinei parodai IFA 2010, Samsung Electronics pristatė savo naująjį kūrinį – multimedia planšetinį kompiuterį Samsung Galaxy Tab.

Įrenginys turi 7“ įstrižainės ekraną su 1024×600 ekrano raiška, operacinės sistemos vaidmenį atlieka Android 2.2 su kompanijos patobulinta TouchWiz vartotojo sąsaja, taip pat palaikomas 3G ryšys. Centrinio procesoriaus vaidmenį atlieka Samsung HummingBird, kurio dažnis – 1 GHz; minimali integruotas atminties talpa sieks 16GB.

Integruotas 3G modemas palaiko 900/1900/2100MHz dažnius, tuo tarpu GSM/EDGE, kaip jau įprasta, keturdažnis. Planšetė taip pat gali pasigirti Wi-Fi 802.11a/b/g/n bei Bluetooth 3.0 palaikymu. Į Galaxy Tab integruota 3 megapikselių kamera su autofokuso režimu, blykste bei galinčia filmuoti 720p raiška. Priekyje integruota 1,3 megapikselių web kamera, skirta video konferencijoms. Be to, įrenginys palaiko A-GPS sistemą (jos pagalba planšetę galima naudoti kaip navigaciją), taip standartinę garso išėjimo jungtį bei microSD atminties kortelių lizdą.

Samsung Galaxy Tab įdiegtas 4000 mHr akumuliatorius, kuris leidžia kalbėtis apie 16 valandų, tuo tarpu budėjimo režime įrenginys gali veikti apie 25 valandas.

Samsung savo naująjį kūrinį pozicionuoja kaip alternatyvą Apple iPad ar iPhone 4 įrenginiams, kadangi ši naujovė pakankamai sėkmingai susidoroja tiek su duomenų perdavimu, tiek su įprastiniu mobiliuoju ryšiu.

Planšetės išmatavimai – 19 cm x 12 cm x 1,2 cm (Ilgis, Plotis, Storis), svoris – 380 gramų. Planuojama, kad Samsung Galaxy Tab planšetė Europoje pasirodys šių metų rugsėjo viduryje.

Taigi reziumuojam: iš fizinių parametrų bei baterijos veikimo trukmės pusės – turim kažką tarpinio tarp iPad‘o ir iPhone‘o; ekranas – net gi ne naujasis AMOLED, jau nekalbant apie IPS matricą, kaip Apple gaminiuose, o paprasčiausia TFT LCD, nors raiška ir panaši; programinė dalis – ne taip išgryninta ir iki pykinančio pedantizmo apgalvota, kaip Apple kūriniai, bet suteikianti pasirinkimo laisvę, nepriklausomybės pojūtį, jog su programine dalimi gali daryti, ką tik panorėjęs; multimedia galimybės – čia naujasis Samsung kūrinys aukštesnis visa galva. Ir dar trūksta, atrodo, smulkmenos, bet vis tik – to prestižinio „prekės ženklo“, to nepaaiškinamo „noriu jo“, kurį kompanija Apple suteikia savo gaminiams. Tuo tarpu Samsung dar tik bando žengti į tą prestižinių rinką. Ir suprantama. Kas nenorėtų tapti geidžiamiausiu?

Komentuoti nebegalima


Kitos kategorijos naujienos