Amazon per 2011 m. IV ketvirtį pardavė 6 mln. Kindle Fire


Nežiūrint į nevienareikšmiškus ekspertų ir kritikų atsiliepimus, vartotojai ėmė pirkti planšetinius kompiuterius Amazon Kindle Fire iš karto po jų debiuto rinkoje. Analitikai iš Stifel Nicolaus paskaičiavo, jog per 2011 m. IV ketvirtį kompanija pardavė apie 6 mln. šių planšečių.

Būtent Kindle Fire pasirodymas pagerino kompanijos finansinius rezultatus, o naujais produktas tapo trečiu pagal populiarumą po iPad ir Galaxy Tab.

Ekspertų teigimu, Amazon planšetės paplitimo geografija, o taip pat pasirinkta teisinga marketingo strategija leido gana smarkiai padidinti kompanijos pelną. Planšetiniai kompiuteriai, tokie kaip iPad ir Kindle Fire, gana greitai pervilioja stacionarių ir nešiojamų kompiuterių vartotojus. Savo ruožtu Kindle Fire užėmė tvirtas pozicijas būtent daugybės Amazon klientų dėka, nepaskutinėje vietoje – ir įrenginio kaina.

2012 metais, analitikų teigimu, Kindle Fire pakels kompanijos pajamas iki maždaug $2,34 mlrd. Taip pat prognozuojama, jog daugelis investuotojų nepastebėjo šio planšetinio kompiuterio potencialo dėl jo orientacijos naujienų portalų lankymas, el. knygų skaitymas ir filmų peržiūra.

Vis tik Kindle Fire savo rinkos dalį atsiriekė savo konkurencinės kainos dėka, todėl dabar Amazon turi visus šansus tapti šių kompiuterių segmento viena iš lyderių.

Komentuoti nebegalima


Kitos kategorijos naujienos