Visų laikų sėkmingiausių PC žaidimų – bestselerių TOP15


Portalo Tom‘s Hardware žurnalistai sudarė didžiausios komercinės sėkmės sulaukusių kompiuterinių žaidimų, skirtų PC ir Mac platformoms, sąrašą. Į jį pateko 15 projektų, tarp kurių yra ir naujų hitų, o ir senų, kurie kai kam tikrai sukels nostalgiją. Kai kurie žaidimai, įtraukti į bestselerių sąrašą, tikrai gali nustebinti, taigi nepatingėkite peržvelgti geriausius iš geriausių.

#15: Cossacks: European Wars (4 mln. kopijų)

Ukrainiečių studijos GSC Game World 2001 m. sukurtas „Cossacks: European Wars“ puikiai atitinka visus RTS žanro kanonus. Galima pasirinkti vieną iš 16 frakcijų. Savo laiku pristatomasis vaizdo klipas sukėlė tikrai nemažai susidomėjimo. Tačiau pagrindiniu šio žaidimo privalumu tapo galimybė surengti milžiniškas kautynes, kuriose dalyvautų iki 8000 veikėjų viename karo lauke vienu metu.

#14: Diablo II (4 mln. kopijų)

2000 m. studijos Blizzard Entertainment išleistas Diablo II yra puikiai žinomas daugeliui žaidimų gerbėjų. Šis action/RPG žanro žaidimas išplėtė pirmąją Diablo dalį naujais personažais, nustatymais, platesnėmis kovos galimybėmis ir t.t. Turbūt nereikia priminti, jog daugelis šio projekto gerbėjų su nekantrumu laukia finalinės Diablo III versijos.

#13: Counter-Strike (4.2 mln. kopijų)

Šis Valve Corporation 1999 m. išleistas projektas dienos šviesą išvydo kaip Half-Life mod‘as. Counter-Strike tapo savotišku kovos tarp teroristinių grupuočių ir jas medžiojančių padalinių pradininku. Šaltinio GameSpy teigimu, tai yra populiariausias Half-Life mod‘as. Į nurodytą pardavimų skaičių neįtrauktos tos per Steam 2004 m. pradėtos platinti kopijos, kurios žinomos kaip atnaujintas Counter-Strike leidimas Source.

#12: StarCraft II: Wings Of Liberty (4,5 mln. kopijų)

StarCraft II: Wings of Liberty tapo puikiu pirmos StarCraft dalies pratęsimu. 2010 m. kompanijos Blizzard Entertainment išleistą StarCraft II daugelis vadina bene geriausiu visų laikų RTS žaidimu.

#11: Riven (4,5 mln. kopijų)

Žaidimas Riven (studija – Cyan Worlds, leidėjas – Brøderbund)  išleistas dar 1997 m. kaip projekto Myst pratęsimas. Čia žaidėjai susidūrė su daug sudėtingesniais galvosūkiais ir tobulesne žaidimo grafika, nei projekto pirmtakas.

#10: World of Warcraft: Cataclysm (4,7 mln. kopijų)

World of Warcraft: Cataclysm − trečiasis World of Warcraft žaidimo papildymas, sukurtas „Blizzard Entertainment“. Apie papildymą buvo pranešta 2009 m. rugpjūčio 21 d. BlizzCon parodoje. Jis buvo išleistas 2010 m. gruodžio 7 d. Po šio papildymo pasirodymo drastiškai pakeistos dviejų pagrindinių Azeroto žemynų išvaizdos, atsirado dvi naujos rasės ir daugybė kitų pakeitimų.

#9: Half-Life (5 mln. kopijų PC platformai; 9,3 mln. kopijų apskritai)

1998 m. išleistas Valve Corporation projektas Half-Life laikomas vienu geriausių pirmojo asmens šaudyklės žanro atstovu, kuris savo svarba prilygsta DOOM ar Wolfenstein.

#8: SimCity 3000 (5 mln. kopijų)

Prieš prasidedant The Sims frančizės procesui, tai buvo tiesiog SimCity. Šis trečioji miestų statybos simuliatoriaus dalis, Electronic Arts išleista 1999 m., turėjo patobulintą grafiką ir daug kompleksinį miesto paslaugų tinklą, tarp kurių galima pažymėti ir šiukšlių tvarkymo sistemą.

#7: Battlefield 3 (mažiausiai 5 mln. kopijų)

2011 metais Electronic Arts išleista pirmojo asmens šaudyklė Battlefield 3 didelio pristatymų nereikalauja. Šis aukšto lygio grafiką galinti pasiūlyti projektas puikiai apkrauna net ir galingiausias vaizdo plokštes, tačiau šio žanro žaidimo gerbėjai gali mėgautis ne tik grafika. Kokybinis šuolis toks didelis, jog lyginti su 2005 m. pasirodžiusiu Battlefield 2 net nesinori lyginti.

#6: Minecraft (5,3 mln. kopijų)

Minecraft – kompiuterinis indie žanro žaidimas, kurio tobulinimu užsiima kompanija Mojang. Galutinė žaidimo versija pasirodė 2011 m. lapkričio 18 d. Žaidėjai gali statyti, kurti iš vienų medžiagų kitas arba daiktus, tada žaidėjas stato bet ką trimatėje žaidimo erdvėje. Jokių nepakartojamų 3D efektų ir realistiško pasaulio vaizdų. Galbūt tai ir patraukė dauguma pirkėjų.

#5: Half-Life 2 (mažiausiai 6 mln. kopijų PC platformai; apie 12 mln. apkritai)

Valve Corporation 2004 m. išleistas Half-Life pratęsimas savo laikų laimėjo 39 nominacijas. Portale Metacritic Half-Life 2 yra aukščiausiai įvertinta visų laikų pirmojo asmens šaudyklė. Žaidimas savo laiku pasiūlė dinaminį apšvietimą, šešėlius, taip pat realistiškus vandens efektus.

#4: The Sims 2 (mažiausiai 6 mln. kopijų PC platformai; 13 mln. apskritai)

The Sims 2 – šeimos ir kaimynystės simuliatorius, 2004 m. išleistas kompanijos Electronic Arts. Šios dalies veikėjai jau turėjo gyvenimo siekius, norus ir baimes, kas nebuvo būdinga pirmojo The Sims veikėjams. Žaidimą žaidė (turbūt, žaidžia ir dabar) tiek maži, tiek ir dideli – savo serialo kūrimas visuomet patrauklus tam tikrai kategorijai žmonių.

#3: Myst (6 mln. kopijų)

Žaidimas Myst kompanijos Brøderbund buvo išleistas dar 1993 m. Savo laiku šis nuotykių ir galvosūkių projektas žaidėjams pasiūlė stulbinančią grafiką, taip pat keletą pabaigų, priklausomai nuo žaidėjo pasirinktų veiksmų. Myst bestseleriu buvo 9 metus iš eilės. Visame pasaulyje Myst parduota virš 12 mln. kopijų.

#2: StarCraft (mažiausiai 7 mln. kopijų; 11 mln. apskritai)

Starcraft − 1998 m. realaus laiko strateginis žaidimas, sukurta kompanijos „Blizzard Entertainment“. Tai mokslinės fantastikos žanro projektas, kurio pagrindinis tikslas − kovos žvaigždžių sistemose. Žaidimo išleidimo metais tai buvo perkamiausias žaidimas ir geriausio RTS žaidimo titulo laimėtojas. P. Korėjoje Starcraft tapo savotiška religija su savo profesionaliais žaidėjais ir tūkstančius narių turinčiais fanų klubais.

#1: The Sims (mažiausiai 7 mln. kopijų; 16 mln. apskritai)

Originalųjį The Sims kompanija Electronic Arts išleido dar 2000 m. Šis projektas, leidžiantis kurti ir kontroliuoti individų, šeimų gyvenimus bei kaimynystės ryšius, nuo 2000 m. iki 2004 m. laikėsi komerciškai sėkmingiausių žaidimų reitinguose. Bendrai paėmus, originalusis The Sims, kartu su antra ir trečia dalimis (taip pat galybe papildymų visiems trims projektams) visame pasaulyje (įskaitant visas platformas) parduotas daugiau nei 125 mln. kopijų tiražu.

9 komentarai (-ų)

  1. Jautis sako:

    Keista, bet jei jau ziurint pagal kopiju skiaciu tai tarkim kur dingo Call of Duty serija?

    • thermal sako:

      CoD MW3 perka tik tie, kurie konsoles turi. Kiek radau, tai PC versijos parduota 0,5 mln. Iš karto matosi, kas piratauja :)

      • jautis sako:

        Nebejuokink su tuo piratavimu, jei nepastebejai ant xbox lygiai taip pat lengvai galim nusilausti kaip ir ant pc ir net dar lengviau nusilauzti multiplayer

  2. genys sako:

    Gan keisti skaičiavimai. WoW pike buvo ~11mln. aktyvių žaidėjų (kopijų, logiška – parduota turėtų būti daugiau).
    Kas liečia senesnius žaidimus, kaip Diablo 2 – buvo itin dideli piratavimo mastai, galimybės pilnavertiškai žaisti piratinėmis versijomis, tad ir parduota mažai :)

    • BigR sako:

      Ti logiskai pagalvok. Jei 11mln aktyviu zaideju tai nereiskia kad jie visi turi legalus.

      • sako:

        Čia manau ir turėjo omenyje oficialiuose serveriuose žaidžiančius žaidėjus. O pridėjus nelegaliuose serveriuos žaidžiančius žaidėjus gautųsi dar daugiau.

  3. as sako:

    Prie Starcraft 1 screenas neteisingas. is antro mandrods

    • Konstantinas Pushalotas sako:

      Visąlaik galima atsiųsti savo, ORIGINALŲ screenshot’ą

  4. Kostas sako:

    galetu dar su konsolem charta padaryti, ten skaiciai ryskiai didesni butu, ir turbut ne simsai pirmautu :)


Kitos kategorijos naujienos