Pirmoji pažintis su Android flagmano LG Optimus G spartos rezultatais


Kompanija LG visai neseniai pristatė savo išmanųjį telefoną Optimus G, kuris tapo pirmuoju pasaulyje serijiniu įrenginiu, kuris gavo platformą Qualcomm Fusion 3 (APQ8064 + MDM9615). Kalbama apie 28 nm procesorių su keturiais Krait architektūros branduoliais, Adreno 320 grafiką ir 28 nm komunikacine mikroschema LTE. CPU branduoliai gali nepriklausomai reguliuoti taktinį dažnį iki pat 1,5 GHz, tuo tarpu vartotojai gali priverstinai atjungti du branduolius, kad būtų pailgintas baterijos darbo laikas.

Žurnalistams pagaliau pavyko atlikti preliminarius įrenginio testus. Iš pradžių pasidarbavo testas Linpack, kuris yra pakankamai objektyvus, kad parodytų produktyvumo lygį ir atminties pralaidumo galimybes operacijose su plaukiojančiu kableliu. Kartu jis puikiai moka pasinaudoti visais branduoliais.

Linpack – užduotis, išnaudojanti tik vieną branduolį

Linpack – užduotis, išnaudojanti visus branduolius

Krait architektūra visuomet puikiai pasirodydavo šiame teste, tačiau perėjimas prie 4 branduolių demonstruoja toli gražu ne idealų vaizdą. Ne visiškai aišku – ar tai testas per greitai baigiasi, kad galėtų pasiekti aukštą rezultatą, ar kyla problemų, apkraunant visus branduolius 1,5 GHz dažniu, tačiau faktas lieka faktu – vietoj keturgubo spartos prieaugio idealiu atveju turime 2,5 karto. Bet kokiu atveju, turime rezultatą, kuris viršija dviejų Krait branduolių pasiekimus.

Kiti testai – SunSpider ir Browsermar – matuoja naršyklės spartą. Abiem atvejais matuojamas JavaScript produktyvumas naršyklėje, kuri įdiegta LG Optimus G:

SunSpider Javascript Benchmark 0.9.1 – standartinė telefono naršyklė

Paketas SunSpider nelabai mėgsta daug branduolių, todėl 4 branduolių naudojimas didelio efekto neatneša. Praktikoje tai reiškia, jog 4 ir 2 branduolių Krait procesoriai pasirodo daugmaž vienodai. Taip pat atviru lieka klausimas, kaip smarkiai spartą įtakoja LG pateikiama naršyklė.

BrowserMark – naršyklės produktyvumo testas

Teste BrowserMark produktyvumas taip pat nerodo nieko įspūdingo, ir čia greičiausiai jau kalta LG naršyklė. Qualcomm pateikiama programinė įranga, gamintojo teigimu, gali suteikti maksimalią spartą – viskas priklauso nuo to, kaip konkreti kompanija išnaudos šiuos privalumus.

Galiausiai buvo atlikti testai GLBenchmark 2.5 GPU: Egypt Classic ir HD, abu buvo vykdomi už ekrano ribų su HD 1080p raiška ir išjungta vertikalia sinchronizacija, kad būtų galima sukurti maksimalią grafikos apkrovą. Ir štai ta vieta, kur Qualcomm Adreno 320 gali pademonstruoti puikius rezultatus:

GLBenchmark 2.5 — Egypt HD (Full HD 1080 p raiška)

GLBenchmark 2.5 — Egypt Classic

Sparta puiki abiejuose testuose. Egypt HD kadrų per sekundę skaičius yra daugmaž patenkiname lygmenyje, tuo tarpu Classic rodikliai tiesiog puikūs. Abu testai buvo vykdomi, esant tokiai raiškai, kuri žymiai viršija LG Optimus G (1280 x 768) galimybes. Atlikus testus su įjungta vertikalia sinchronizacija, Egypt HD parodė 37,5 kadrus per sekundę, to Egypt Classic – 59,8 kadrus per sekundę, abiem atvejai vaizdo atkūrimas buvo sklandus.

Tokiu būdu, galima daryti išvadą, jog pačia įspūdingiausia LG Optimus G vieta yra Adreno 320 grafika, kuri lengvai aplenkia ARM Mali-400, esančią Exynos Quad. Dauguma Android aplikacijų vargu, ar sugebės pasinaudoti keturiais branduoliais, tačiau grafikos posistemė leis, be jokios abejonės, džiaugtis vizualiai intensyviais žaidimais.

ATNAUJINTA. Kompanija LG gana greitai sureagavo į ne itin gerus Optimus G naršyklės spartos rodiklius ankstesniuose testuose, todėl operatyviai pateikė atnaujintą programinę įrangą, kuri, reikia pastebėti, yra daug geriau išnaudoja Krait architektūros procesorių. Žalia spalva – su atnaujinta programine įranga, raudona – su sena (komentarų, manau, daug nereikia, viskas ir taip akivaizdu).

Komentuoti nebegalima


Kitos kategorijos naujienos