Valve unikalaus žaidimų kontrolerio beta testavimą ketina pradėti 2013 m.


Kompanijos Valve Software aparatinės įrangos padalinys vis dar yra kūdikystės stadijoje. Nežiūrint į tai, jog jis egzistuoja tik vienerius metus, Valve atstovės Jeri Ellsworth teigimu, specialistų samdymas – kol kas pagrindinė problema, o prototipų kūrimas – vis dar antraeilis dalykas. Komandai augant, įrenginių kūrimas, žinoma, tampa vis labiau profiline veikla. Jeri Ellsworth teigia, jog jai dar neteko dirbti tokioje kompanijoje, kurioje ne tik kad būtų skatinama galimų nesėkmių rizika, tačiau už tai netgi atsidėkojama.

Į klausimą apie tai, kuo jos komanda užsiima, ji atsakė, jog šiuo metu pagrindinė užduotis – „padaryti žaidimus iš Steam katalogo tinkamus svetainėms“. Jos komanda glaudžiai bendradarbiauja režimo Steam Big Picture kūrėjais, kad galėtų realizuoti aparatinius Valve sprendimus, kurių dėka kompanija ketina sužinoti daug daugiau apie savo sprendimo naudą ir trūkumus. Vidiniai testai jau pačiame įkarštyje, kitas žingsnis – prototipus duoti žaidėjams į rankas.

Kalbėdama apie kompanijos iniciatyvą nešiojamų kompiuterių srityje, Jeri Ellsworth pažymėjo, jog tai yra daug tolimesnės perspektyvos užduotis, kurios įgyvendinimas užtruks nuo dviejų iki penkerių metų. Ji teigia, jog jos komanda kurią visą eilę prototipų, kurie gali būti tiek visiškai „žaliais“, tiek ir jau beveik paruoštais debiutui rinkoje. Taigi galbūt jau greitai mes pamatysime ir unikalų Valve kontrolerį.

Komentuoti nebegalima


Kitos kategorijos naujienos