AMD papasakojo apie Windows 8 privalumus grafikos srityje


Savo oficialiame puslapyje kompanija AMD patalpino informacinę medžiagą, kuri turi leisti susidaryti įspūdį apie tuos Windows 8 privalumus, kurie susiję su grafikos posisteme. Pradedant vaizdo plokščių Radeon HD 7000 karta, AMD grafiniai adapteriai palaiko dvi esmines technologijas: DirectX 11.1 API ir naują tvarkyklių modelį WDDM 1.2 (Windows Display Driver Model 1.2). Kartu šios technologijos leidžia pasinaudoti eile Windows 8 ir jai skirtos programinės įrangos privalumų. Reikia pažymėti, jog iš kitų AMD produktų WDDM 1.2 ir atitinkamas funkcijas palaiko hibridiniai A, C ir E Series procesoriai, vaizdo plokščių AMD Radeon HD 6000 ir HD 5000 serijos. Kompanija AMD nurodo šešis pagrindinius Windows 8 palaikomus DirectX 11.1 ir WDDM 1.2 privalumus.

Target-Independent Rasterization (DirectX 11.1) technologija

Target-Independent Rasterization (TIR) – tai naujas vizualizacijos būdas, leidžiantis pasinaudoti vaizdo glotninimo galimybėmis aplikacijose, naudojančiose Direct2D. Čia kalbama ir apie Windows 8 vartotojo grafinę sąsają bei populiarias naršykles Google Chrome, Internet Explorer ir Mozilla Firefox. Savo ruožtu, DirectX 11.1  leidžia pasinaudoti didesne sparta, pakeičiant procesorių grafiniu spartintuvus tuo metu, kai pilno ekrano režimu vykdoma glotninimo funkcija. tokiu būdu, pasiekiamas ne tik gražaus sąsajos apdorojimo efektas, bet ir didelė sparta.

Integruotas stereoskopinis 3D režimas (DirectX 11.1)

AMD praneša, jog šiandien jau daugiau nei 600 žaidimų oficialiai palaiko stereoskopijos technologiją AMD HD3D. Pradedant Windows 8, stereoskopijos technologija bus integruota tiesiai į operacinę sistemą, taigi būsimi žaidimai gaus standartą, kurio dėka jie galės realizuoti 3D vaizdo išvestį. AMD pažymi, jog pilnas šios technologijos palaikymas bus įmanomas, pasinaudojant Windows 8, AMD Radeon HD 7000 serijos vaizdo plokštėmis, AMD Catalyst 12.8 arba naujesnėmis tvarkyklėmis bei 3D monitoriumi.

Vaizdinės medžiagos apdorojimo patobulinimai per Direct3D 11

Šiandien vaizdinė medžiaga žaidimuose ir interaktyviose scenose paprastai naudoja skirtingas DirectX versijas. Tuo pačiu metu žaidimų procesas atkuriamas, pasitelkiant DirectX 10 arba DirectX 11, tuo tarpu intarpai dažnai naudoja DirectX 9. Ši API mikstūra kartais apsunkina abiejų tipų turinio naudojimą, tačiau tai jau yra pašalinta, unifikavus API, esantį DirectX 11.1. Tai leis pagerinti vaizdinės medžiagos intarpų kokybę žaidimuose, kurie galės be problemų naudoti patobulintas technologijas, pasitelkiant aparatinį paspartinimą DXVA vaizdinės medžiagos atkūrimo metu.

Ekrano pavertimas

Kaip jau žinome, Windows 8 patobulinimai daugumoje sričių bus skirti planšetiniams kompiuteriams. Nuo šiol Windows planšetinių kompiuterių vartotojai galės nesijaudinti dėl problemų, kurios kildavo, planšetę naudojant standartiniu arba portretiniu režimu. AMD pažymi, jog tvarkyklių modelis WDDM 1.2 leidžia visą šį procesą padaryti maksimaliai komfortišku ir neskausmingu.

Ekrano perjungimas be jo mirgėjimo

Vaizdo plokštės darbo metu vartotojai galėjo pastebėti, jog prie jų kompiuterių prijungtų monitorių ekranas mirga, atliekant kai kuriuos procesus: diegiant naujas tvarkykles, persijungiant nuo integruotos prie diskretinės grafikos, atsistatant darbalaukiui, kai sistema grįžta iš miego būsenos į aktyvią ir t.t.. WDDM 1.2 dėka grafikos tvarkyklės bus sklandžiai perduodamos iš vieno komponento į kitą, o tai sumažins ekrano mirgėjimą arba apskritai pašalins šią problemą minėtų scenarijų atveju.

Optimizuotas energijos suvartojimas

Naujasis mechanizmas DirectFlip skirtas optimizuoti sistemos energijos sąnaudas, žiūrint vaizdinę medžiagą, atliekant kitus darbus, kuriuose reikalingas pilno ekrano režimas. Šiuo atveju DirectFlip optimizuoja atminties pralaidumo reikalavimus ramybės būsenoje arba sistemai esant aktyviai (su prijungtu išoriniu maitinimo šaltiniu). Ši funkcija realizuota AMD Radeon grafiniuose adapteriuose, palaikančiuose WDDM 1.2.

Komentuoti nebegalima


Kitos kategorijos naujienos