Facebook pradėjo testuoti mygtukus Want ir Collect


Socialinis tinklas Facebook pradėjo testuoti naują mygtuką Want, kurio dėka vartotojai galės paskelbti savo puslapyje apie norą įsigyti kokią nors prekę, praneša dienraštis dailymail.co.uk. Mygtukas bus patalpintas prieš kiekvieną iš prekių katalogų tų kompanijų, kurios turi savo puslapius tinkle Facebook. Informacija apie produktą, kurio nori vartotojas, taip pat bus matoma ir jo draugai tame pačiame socialiniame tinkle.

Be to, šią savaitę prasidėjo ir mygtuko Collect, taip pat funkcijos Collections testavimas. Jų dėka vartotojas naujienų sienoje galės pamatyti naujus garsių prekinių ženklų produktus (vartotojas turi prenumeruoti tų kompanijų naujienas). Paspaudus mygtuką Collect, vartotojas pateks į kompanijos puslapį, kuriame bus galima įforminti produkto užsakymą. Minėtos funkcijos testavime kol kas dalyvauja tik 7 prekiniai ženklai: Victoria’s Secret, Neiman Marcus, Pottery Barn, Smith Optics, Michael Kors, Wayfair ir Fab.com.

Facebook pareiškė, jog negaus pelno iš to, jog vartotojai pirks prekes naujos funkcijos dėka. Vietoj to kompanija ketina imti tik mokestį už prekinio ženklo reklamą. Vis tik, analitikų teigimu, funkcija Collections galėtų tapti nauju Facebook pajamų šaltiniu, ir tai galėtų teigiamai paveikti kompanijos akcijų kursą, kuris nenumaldomai ritasi žemyn. Šiuo metu mygtukai Want, Collect ir funkcija Collections prieinamos tik vartotojams, gyvenantiems Jungtinėse Valstijose.

Komentuoti nebegalima


Kitos kategorijos naujienos