Šiemet bus parduota kiek daugiau nei 10 mln. ultrabookų


Nežiūrint į visas Intel pastangas atkreipti vartotojų dėmesį į produktų grupę, kuri reklamuojama, pasitelkiant viduramžiškus pasitarimus ir nacionalinę kovą už vietą prie elektros rozetės, ultrabookai vis dar kovoti su planšetinių kompiuterių populiarumu, nors būtent tam Intel ir skyrė didžiulėms reklaminėms išlaidoms. Ekspertai iš IHS iSuppli taip pat tvirtina, jog šiemet ultrabookų realizavimo apimtys bus žymiai mažesnės, nei prognozuota anksčiau.

Taigi vietoj anksčiau įvardintų 22 mln. ultrabookų šaltinis praneša apie 10,3 mln. vienetų prognozę per visus 2012 metus. Įdomu tai, jog daugiau nei pusė šio skaičiaus bus realizuota šių metų IV ketvirtyje. 2013 m., analitikų teigimu, bus realizuota 44 mln. ultrabookų vietoje prognozuotų 61 mln. vienetų.

Tokio žemos ultrabookų populiarumo priežastys, tyrimo autorių manymu, slypi patrauklaus reklaminio įvaizdžio nebuvime, kartu meškos paslaugą daro ir didelės šių mobilių kompiuterių kainos. Kol kas kainos laikosi ties $1000 riba, tuo tarpu vartotojai, ypač kurie gyvena nestabilioje makroekonominėje aplinkoje, mieliau renkasi išmaniuosius telefonus bei planšetinius kompiuterius. Ultrabookams koją kiša ir Intel reikalavimai bei ribojimai, kurie leidžia gamintojams ultrabookais vadinti tik tam tikrus nešiojamų kompiuterių modelius, nors ultra plonų sprendimų rinkoje ir taip užtenka.

Antra vertus, jei ultrabookai įveiks dabartines problemas, 2016 m. šios rinkos apimtis gali pasiekti 95 mln. vienetų. Kitų metų II ketvirtyje pasirodžius Intel Haswell procesoriams, ultrabookai turėtų ne tik pagreitėti bei taupiau naudoti energiją, tačiau galės pasigirti ir papildomomis sąveikos su vartotojais galimybėmis, tokiomis kaip gestai, balso komandos bei sensorinė sąsaja.

Komentuoti nebegalima


Kitos kategorijos naujienos