Windows 8 reklaminei kampanijai Microsoft išleis $1,8 mlrd.


Iki oficialaus naujausios Microsoft operacinės sistemos premjeros liko kiek mažiau nei dvi savaitės, ir programinės įrangos gigantas pradės plataus masto reklaminę kampaniją. Kol kas nėra aišku, ką tiksliai planuoja korporacija Windows 8 debiuto išvakarėse, tačiau žinoma, kad reklaminės kampanijos biudžetas sudarys 1,5 – 1,8 mlrd. JAV dolerių, praneša resursas Slashgear.

Reikia pažymėti, jog dabartinės Windows 7 reklamai kompanija išleido trigubai mažiau. Kartu galime priminti, jog savo laiku Windows 95 marketinginė kampanija Microsoft atsiėjo apie 200 mln. JAV dolerių. Analitiko Rob Enderle teigimu, kur kas labiau tinka priešrinkiminei kampanijai, nei programinės įrangos reklamai. Tuo pačiu metu jis pažymėjo, kad Microsoft labai rizikuoja, į rinką išleisdama Windows 8, nes operacinė sistema gali su negatyvia vartotojų reakcija (daugelis jau dabar ne itin teigiamai žiūri į naują Windows 8 grafinę vartotojo sąsają).

Kiti gi analitikai įsitikinę, kad programinės įrangos gigantas viską daro teisingai. Jų manymu, grafinė sąsaja Metro ir ARM architektūros įrenginiams skirta operacinė sistema Windows RT – tai ateitis, o padaryti iš Windows 8 universalią operacinę sistemą, tinkančią asmeniniams ir planšetiniams kompiuteriams – tai protingas sprendimas. priminsime, kad atnaujinta programinė platforma kardinaliai skiriasi nuo savo pirmtakų, todėl klausimas, ar ji bus pripažinta vartotojų, vis dėlto lieka atviras.

Šaltinis: TipTop.lt

Komentuoti nebegalima


Kitos kategorijos naujienos