Britams skirta Windows Phone 8 reklama akcentuoja individualumą


Jau turbūt spėjome suprasti iš daugybės Microsoft atstovų pasisakymų, jog korporacija labai daug tikisi iš savo naujos mobilios operacinės sistemos Windows Phone 8, kurią turėtų padėti populiarinti ir naujoji Windows 8 su sensoriniams ekranams pritaikyta aplinka.

Pirmieji Windows Phone 8 išmanieji telefonai jau prieinami prekyboje įvairiose šalyse, o programinės įrangos gigantas jau investuoja milžiniškas lėšas į savo programinės platformos reklamą. Visai neseniai galėjome matyti tikrai linksmą Windows 8 „gyvų plytelių“ reklamą, skirtą norvegams. Dabar gi imtasi agituoti ir Windows Phone 8, kurios reklama šį kartą skirta D. Britanijos vartotojams – ne veltui pasitelkta anglų aktorė Holly Willoughby.

Kaip ir buvo galima tikėtis, reklama koncentruojasi į naujas operacinės sistemos funkcijas. Ponia Willoughby prisipažįsta, jog labai mėgsta gaminti maistą, o jos vaikus domina praktiškai tiek žaidimai, tiek ir pats išmanusis telefonas su spalvingu korpusu, kurį atstovauja Microsoft partnerio Nokia sukurtas Lumia 920. Natūralu, kad labai pabrėžiamas WP8 nustatymų individualumas – namų ekranas ir taip vadinamas Vaikų kambarys, kuris leidžia tėvams nustatyti, kuo vaikai gali naudotis, o kas jiems yra uždrausta. Žodžiu, leidžiama suprasti, kad Windows Phone 8 gali būti lengvai pritaikytas konkretaus vartotojo poreikiams.

Komentuoti nebegalima


Kitos kategorijos naujienos