iPad mini kanibalizacijoje beveik nedalyvauja


Kai kompanija Apple pristatė savo kompaktiškąją planšetę iPad mini, daugelis ekspertų prognozavo, jog ši naujiena gana silpnai įtakos savo didesniojo „brolio“ pardavimus – kitokiu atveju Apple tiesiog nebūtų jo išleidusi į rinką. Dėl savo patrauklesnės kainos iPad mini pritrauks nemažai potencialių pirkėjų dėmesio, kurie anksčiau Apple planšetinių kompiuterių apskritai neturėjo. Be to, kai kurie dabartiniai iPad savininkai taip pat ketina įsigyti iPad mini, kad turėtų planšetinį kompiuterį kiekvienai situacijai.

Resursas Computerworld, remdamasis ekspertų iš CExchange duomenimis, teigia, jog su iPad mini pasirodymu 45% sumažėjo užklausų nupirkti jų turimą planšetinį kompiuterį. Paprastai naujo Apple produkto pasirodymas lemia, kad atsiranda nemažai norinčių parduoti savo naudotą įrenginį, tačiau iPad mini atveju tokios tendencijos ekspertai nepastebi.

Tokiu būdu, CExchange specialistai daro išvadą, jog potencialūs iPad mini savininkai neturi savo namų ūkyje kitokių planšetinių kompiuterių, arba neketina su jais atsisveikinti net ir po Apple naujovės pasirodymo. Įdomu ir tai, jog daugeliui siurprizu tapęs iPad 4 pasirodymas senesniojo iPad 3 pardavimų bangos taip pat nesukėlė. Sprendžiant iš turimų duomenų, nuo kovo mėnesio, kai pasirodė trečios kartos iPad, praėjo dar labai mažai laiko, kad šio planšetinio kompiuterio vartotojai panorėtų su juo atsisveikinti. Be to, nemažai vartotojų daliai naujojo iPad pakeitimai nėra tokie esminiai, kad būtų galima galvoti apie senojo iPad pardavimą.

Komentuoti nebegalima


Kitos kategorijos naujienos