Kaip sena tampa neįtikėtinai nauja: dvi iPhone 5 reklamos


Jau ne kartą rašyta apie Apple patentus, kurie bando amerikiečių kompanijos intelektualine nuosavybe paversti tai, kas jau seniai žinoma visam technologijų pasauliui. Šį kartą Apple tęsia savas tradicijas, tik šį kartą pristatė kelias naujas iPhone 5 reklamas. Viena iš jų kalba apie aplinkos triukšmų slopinimo funkciją penktos kartos išmaniajame telefone.

Matyt, nuspręsta labai papratai: tai bus nauja tiems, kurie apie šios technologijos egzistavimą nežino. Kadangi anksčiau iPhone savininkai tokios galimybės neturėjo, tai bus tikra naujovė. Tiesa, LG apie tokią funkciją buvo pranešusi dar prieš trejetą metų, o prieš kelerius metus analogiška galimybė atsirado ir Google išmaniajame telefone Nexus One.

Antroji reklama taip pat pasakoja novatorišką iPhone 5 galimybę – fotografijų apsikeitimo funkciją, pasinaudojant firmine Shared Photo Stream technologija. Kompanija Apple pabrėžia, kad dabar su iPhone tai daryti be galo paprasta ir lengva. Aišku, apie tokios funkcijos naujumą šnekėti net neverta.

4 komentarai (-ų)

  1. Apple fanas parašė:

    Cia dar ne viskas. Tuoj visi kiti kurie ankciau sugalvojo bus apkaltini patento pazeidimu ir kopijavimu , nes Apple jau uzpentavo o kiti ne .

  2. Be vaško parašė:

    Manau šio straipsnio autorius tikrai nemėgsta Apple įmonės. Nei vienoje iš reklamų nesakoma, kad reklamuojamas funkcionalumas yra pirmas toks tarp visų išmaniųjų telefonų. Ar, kad Apple padarė kažkokią revoliuciją. Tai tiesiog gera naujovė iPhone įrenginiuose.

    • augis parašė:

      „Tai tiesiog gera naujovė iPhone įrenginiuose.“

      foto dalinimasis yra tokia naujovė iPhone telefuose, kad jėzus tu marija, didesnės naujovės tiesiog nebuvo 🙂 pvz. iPhone 4 tikrai sharinti nemokėjo, pilnas youtube, kaip ‘nemokėjo’ 🙂

      aiškus Apple išsisėmimas. iPhone 6 sulauksime reklamos apie ekrano galimybę mirksėti, kai gaunamas sms, o iPhone 7 reklama primins apie nuostabų 5 colių sensorinį ekraną (Apple fanai turėtų išprotėti).

      kad čia nemėtytumėt plytų į mano daržą, neturiu nei ios, nei android telefono, galiu kritikuot bet kurią firmą, kuri išsisemia, nors nosį užrietusi iki pat dangaus.

      • Leons parašė:

        Be vaško teisingai sako. Niekur reklamoje neužsimena, kad tai novatoriška, tai viso labo marketingas. Lietuviai gal įsivaizduoja, kad pagrindinė smartphonų auditorija yra geekai? Šių reklamų tikslinė auditorija kaiptik platesnė nei tiesiog geekai ar technologijų fanai, kuriems visa laiko reikia per specifikacijas „pimpalus pasimeruot“ 😀 Tau galiu aiškinti irgi kiek noriu nes nei Android nei iOS įrenginių apskritai šiuo metų nenaudoju 🙂


Kitos kategorijos naujienos