Kaip pasaulis su čiurkšle žaidėsi


Startup‘as iš Londono surinko £442 tūkst. pradinio kapitalo tam, kad video žaidimai atsirastų viešuosiuose tualetuose, pirmiausia oro uostuose, viešbučiuose ir, žinoma, baruose.

Kompanija Captive Media, kuri buvo įkurta 2011 m., jau patalpino atitinkamą įrangą aštuoniose šalyse. Sistemą sudaro didelės raiškos ekranas, kuriame rodoma reklama, kol niekas nežaidžia. Kai tik vartotojas, priėjęs prie pisuaro, atsistoja atitinkamoje vietoje, įsijungia žaidybinis režimas. Savaime suprantama, ekranas nėra sensorinis (niekas žmogaus elektrošoku „nuraminti“ neketina), o sistema reaguoja į čiurkšlę. Infraraudonieji spinduliai, kurie sumontuoti virš pisuaro, stebi srovės kryptį, o gautus duomenis perveda į paprastą algoritmą: į kairę ir į dešinę. Tuo tarpu ekrane galima matyti lekiantį nuo kalno snieglentininką, o norintiems praleisti laiką ilgiau, pateikiami viktorinos klausimai.

Šiais laikais potencialiam vartotojui spoksoti į nieką visas 55 sekundes (vidutinis „čiurlenimo“ laikas) yra per didelė prabanga – marketingas turi būti visur. Sėkmingai sužaidę žmonės savo rezultatus gali patalpinti specialiame puslapyje (juolab, lyderiai jau yra).

Kai tik britų startup‘as gaus daugiau pajamų, bus bandoma užkariauti Jungtinių Valstijų viešbučius ir oro uostus – juk čia ir vartotojų, ir potencialių reklamos užsakovų daugiau. Kontraktus su tualetinių žaidimų industrija jau pasirašė tokie grandai, kaip Pepsi, Heineken, Tiger ir Corona, tačiau kol kas daugiausia pajamų gaunama iš įrangos, o ne reklamos pardavimų.

Kaip jau galėjote suprasti, šia iniciatyva gali pasinaudoti tik pusė visos žmonijos. Vis tik kai idėja yra tikrai intriguojanti, didieji protai pradeda veikti dar intensyviau, o „kitos pusės problemą“ jau pradėjo spręsti japonai: kompanija SEGA sugalvojo sistemą, kuri seka apimtį ir spaudimą, nors, be jokios abejonės, žaisti tokiu būdu yra daug sunkiau. Aišku, galbūt moterims skirti žaidimai bus ne tokie dinamiški…

Komentuoti nebegalima


Kitos kategorijos naujienos