Call of Duty: Black Ops 2 per 15 dienų uždirbo $1 mlrd.


Activison Blizzard nusitaikė tikrai taikliai – į vieno milijardo dolerių maišą…

Kompanija Activison Blizzard su pasididžiavimu pranešė, kad jos ir studijos Treyarch bendras kūrinys Call of Duty: Black Ops 2 tapo vienu iš populiariausių ir greičiausiai parduodamų kompanijos produktų – žaidimui pavyko per pirmas 15 debiutinių dienų uždirbti $1 mlrd. Tokiu būdu, pavyko atimti lyderio titulą iš ankstesnio kompanijos produkto Call of Duty: Modern Warfare 3, kuris $1 mlrd. uždirbo „tik“ per 16 dienų.

Tokie įspūdingi rezultatai leido kampanijai Activison Blizzard paskelbti, kad Call of Duty: Black Ops 2 tapo sėkmingesniu projektu, nei tokie pasaulinio lygio kino industrijos grandai kaip „Haris Poteris“ ir „Žvaigždžių karai“, o taip pat nepaliko vietos ant lyderių pjedestalo J. Cameron sukurtam hitui „Įsikūnijimas“ (Avatar) su jo $1 mlrd., uždirbtais per pirmas 17 kino seanso dienų.

Kūrėjai pranešė, jog žaidėjai online režime prie Black Ops 2 jau praleido virš 150 mln. valandų, o statistiką sudaro laikas, praleistas Sony PlayStation Network ir Microsoft Xbox Live tinkluose. Priminsime, kad nemažą sėkmės dalį lėmė ir tai, kad lapkričio 13 d. projektas debiutavo visose platformose – PC, XBOX 360 ir PlayStation 3. Ką gi, dabar belieka sulaukti naujo Activison Blizzard hito.

Komentuoti nebegalima


Kitos kategorijos naujienos