iPad mini pardavimai neįtakoja „didžiojo“ iPad dalies


Dar iki oficialaus planšetinio kompiuterio iPad mini anonso, kai jau viskas buvo nuspręsta ir visiems žinoma, nemažai ekspertų buvo išsakę abejonių dėl šio produkto tikslingumo. Analitikai visu balsu rėkė, kad esant mažesnei kainai kompaktiškoji Apple planšetė negatyviai įtakos 9,7“ ekraną turinčio iPad pardavimus.

ipad-mini-ad

Vis tik neseniai atliktas tyrimas parodė, kad naujasis produktas praktiškai neįtakoja pilnaverčio iPad pardavimų. Iš tūkstančio apklaustų iPad mini pirkėjų net 47% prieš tai buvo visiškai nepažįstami su Apple produkcija. Pirmieji pardavimų rezultatai parodė, kad iPad mini dalis Apple planšetinių kompiuterių linijoje sudarė 34%. Analitikė Katy Huberty daro išvadą, jog visos baimės dėl šio kompaktiškojo Apple produkto buvo „išpūstos“, o bendra iPad rinkos dalis pasirodė „stebėtinai elastiška“.

Naujasis iPad mini buvo pristatytas spalio 23 d., o prekyba startavo lapkričio 2 d. Kompaktiškasis Apple planšetinis kompiuteris tapo kompanijos iš Kupertino atsakymu į galybę 7“ įstrižainės ekranus turinčių Android pasiūlymų. Ir jei Apple išmaniųjų telefonų rinkoje nusileidžia Samsung, tai planšetinių kompiuterių fronte ji ir toliau pirmauja, o jos rinkos dalis sudaro apie 50%, o artimiausioje ateityje vargu, ar smarkiai pasikeis.

Komentuoti nebegalima


Kitos kategorijos naujienos