Japonų operatorius apkaltino iPhone 5 mažinant jo abonentų skaičių


Vien iš komentarų po naujienomis galima pastebėti, kad nuomonės apie Apple iPhone yra labai skirtingos – yra ir teigiamų, yra ir neigiamų, tačiau negalima paneigti vieno aspekto – šis išmanusis telefonas yra labai populiarus ir parduodamas visame pasaulyje labai dideliais kiekiais. Ir jei mobiliojo ryšio operatoriai patys užsiima mobilių įrenginių realizacija, tai šio modelio turėjimas asortimente yra gana rimta priežastis sudaryti sutartį. Ši taisyklė galioja ir Japonijoje, kurioje vietos operatorius NTT DoCoMo yra labai nepatenkintas Apple išmaniuoju telefonu.

Rodos, kodėl reikia būti nepatenkintu tokiu beprotiškai populiariu įrenginiu? Vien tik per šių metų lapkričio mėnesį NTT DoCoMo dėl iPhone 5 neteko apie 40 800 abonentų, kurie perėjo pas konkurentus KDDI ir Softbank. Pasirodo, šie du operatoriai turi asortimente naująjį iPhone 5, skirtingai nei NTT DoCoMo. Įdomu tai, jog per minėtą periodą Softbank ir KDDI pranešė apie tikrai aktyvų jų abonentų skaičiaus didėjimą, kuris atitinkamai sudarė 301 900 ir 228 800 vartotojų.

Japonų operatoriui NTT DoCoMo tai buvo pirmas kartas nuo 2007 m., kai mažėjo abonentų skaičius, ir pats didžiausias nuo 1991 m. Savo ruožtu, operatoriaus Softbank atveju tai yra vienas didžiausių pasiekimų, ypač turint omenyje, kad iki 2006 m. ši kompanija buvo tiek TV ir Interneto paslaugų tiekėju, o mobiliojo ryšio paslaugos pradėtos diegti po to, kai buvo įsigytas vietos kompanija, priklausiusi Vodafone.

Savo ruožtu, NTT DoCoMo vadovybei belieka palinkėti imtis vieno paprasto dalyko – savo asortimente taip pat turėti išmanųjį telefoną iPhone 5. Žiūrėk – galbūt abonentų skaičius nustos mažėti?

Komentuoti nebegalima


Kitos kategorijos naujienos