Per Kalėdas iPad dovanotas dažniau, nei kitos planšetės


Pasirodė pirmieji duomenys apie tai, jog Vakarų rinkose planšetinis kompiuteris iPad tironiškai dominavo ir po Kalėdų eglutėmis. Tiesa, statistikai skirtų duomenų rinkimo metodika nebuvo labai aiški, imtis nedidelė, tačiau tendencija matosi labai aiškiai.

Statistiką rinko tinklaraštininkas A.X. Ian, o viską publikavo Andy Baio – puslapio Upcoming.org įkūrėjas bei vienas iš platformos Kickstarter techninių redaktorių. Taigi tyrimo metu buvo paskaičiuotos Twitter žinutės, kuris prasideda žodžiais „Tai mano pirma žinutė [tweet] iš naujojo [planšetinio kompiuterio modelis]. Iš viso per 24 valandas surinkta statistika, kurioje figūruoja 2181 žmogaus. Ką rodo skaičiai? Apple iPad – 1795 žinučių, Amazon Kindle – 250, Google Nexus – 100, Microsoft Surface – 36.

christmas-eve-2012-tablet-sels-tweets

Aišku, kai kas pasakytų, kad visko per mažai. Tačiau vis tik reikia turėti omenyje, jog toli gražu ne kiekvienas turi Twitter paskyrą ir ne kiekvienas puolė rašyti atitinkamą žinutę apie naują dovaną. Reikia pripažinti, jog tik prekybos taškai (realūs ir virtualūs) turi tikslią statistiką, kiek ir kokių planšetinių kompiuterių buvo nupirkta per šventinį laikotarpį.

antra vertus, iPad yra nekvestionuojamas lyderis. Viena iš priežasčių – net ir būdami gana brangūs, Apple produktai (tiek devynių, tiek septynių colių) „smarkiai spaudžia“ visus kitus – pirmiausia, savo prekiniu ženklu: tik iPad ir iPhone sukelia tokį didžiulį ažiotažą, kuris gatvėse prie parduotuvių suformuoja milžiniškas eiles, kai tik atvežami „naujai iškepti“ mobilūs produktai su prakasto obuolio ženklu.

„Apple nesuinteresuota tuo, kad konkuruotų kainomis su kitais gamintojais. Jie išnaudoja viską, kas būtina, kad sukurtų kokybišką produktą, o paskui nustato atitinkamą kainą. Jiems nereikia siekti didžiausios rinkos kainos, jie tiesiog siūlo Premium produkciją už Premium kainą“, – rašo leidinio iPhonelife žurnalistas Jim Karpen, o kartu nurodo, kad tokios politikos pasekme tapo „milžiniški pelnai, patenkinti vartotojai ir tokie pat patenkinti investuotojai“.

Faktai tai patvirtina: Apple iki šiol pasižymi vienomis didžiausių pelno maržų, nors jos produkcijos diapazonas gana siauras, ypač lyginant, pavyzdžiui, su konkurentu Samsung, o kartu turint omenyje, kad pasaulinė iOS rinkos dalis maždaug tris kartus mažesnė nei Android.

Komentuoti nebegalima


Kitos kategorijos naujienos