Starcraft 2: Heart of the Swarm iš jūsų padarys „kibersportininką“


Realaus laiko strategija Starcraft II: Heart of the Swarm, kaip ir pirmtakas Wings of Liberty, be vienam žaidėjui skirtos siužetinės kampanijos pasiūlys ir daugelio žaidėjų režimą. Tačiau juk ne visiems lemta laimėti tokiose batalijose?

HeartoftheSwarm-screen

Karai ir dauginimasis – be šių užsiėmimų daugiau zergai nieko kito nemoka…

Ką gi, pasirodžius papildymui Heart of the Swarm, jūs turėsite šansą jei ne tapti korėjiečiu, tai bent jau deramai išmokti žaisti „multiplayer“ režime. Šiuo tikslu kompanija Blizzard į žaidimą įtraukė ir treniruočių režimą, kuriame „dirbtinis intelektas apmokys jūs tinklinių kovų meno“.

Dirbtinis intelektas pateiks jums rekomendacijas, kokius atlikti taktinius veiksmus, paaiškins bazinę mechaniką, leis vykdyti kovas su kompiuterio valdomais bot‘ais. Žaidimo eigoje dirbtinis intelektas nuolat tobulės, žaidimo procesas taps sunkesnis, tokiu būdu, siekiama, kad žaidėjas nuolat tobulėtų, ieškotų naujų kelių pergalei pasiekti. „Daugelis vartotojų taip ir neatsitraukė nuo siužetinės linijos ir nepabandė kovoti su gyvais žmonėmis“, – teigia vienas iš Blizzard kūrėjų Mike Morhaime. „Būtent jiems mes ir skiriame šias varžybas bei treniruočių sistemą“.

Priminsime, kad žaidimo debiutas turi įvykti 2013 m., projektas bus skirtas PC ir Mac platformoms. Kartu su pagrindine heroje Sara Kerrigan jums vėl teks kovoti dėl valdžios atgavimo.

Komentuoti nebegalima


Kitos kategorijos naujienos