Žmogiškoji klaida masiškai nukautavo Google tarnybas


2012 m. gruodžio 10 d. kompanija Google susidūrė su viena iš didžiausių problemų jos „debesų“ infrastruktūroje, kuri palietė apie 40% kompanijos internetinių tarnybų vartotojų. Vos per 18 minučių visame pasaulyje kilo problemų su prieiga prie GMail, Google Play, Google Drive, Google Chat ir kitų tarnybų. Visa tai pajuto ir nemažai Google Chrome vartotojų visame pasaulyje.

google-down

Problemos priežastimi tapo nekorektiškai sukonfigūruotas programinės įrangos atnaujinimas, skirtas serveriams ir duomenų apdorojimo centrams. Įdiegtas atnaujinimas ėmė nekorektiškai interpretuoti kai kurių duomenų centrų (DC) tarnybinius pranešimus ir palaikė juos nedarbingais. Apkrovos paskirstymo komponentai tarp duomenų centrų į tokią klaidą neatsižvelgdavo ir toliau nukreipdavo vartotojų duomenų srautus per priverstinai užblokuotus mazgus, o tai lėmė, kad vartotojai gaudavo 502 klaidos pranešimą. Vis tik paieškos, žemėlapių, tikslinės reklamos AdWords ir Google Analytics tarnybos atnaujinimo negavo, todėl tęsė savo darbą dėl kitokios konfigūracijos jų serveriuose.

Google Chrome naršyklės vartotojai taip pat turėjo problemų. vartotojų informacijos sinchronizavimo mechanizmas Chrome Sync buvo susietas su GMail serveriais, todėl bandant naršyklei prisijungti prie vartotojo paskyros, sinchronizacijos mechanizmas susidurdavo su klaida, kuri išvesdavo iš rikiuotės pačią naršyklę.

Vidinis kompanijos Google tyrimas parodė, jog klaidos priežastimi tapo žmogiškasis faktorius, kai buvo publikuotas atnaujinimas, palietęs visus vartotojus. Neužilgo Google specialistai probleminį atnaujinimą pašalino (kaip teigiama, tam prireikė tų pačių 18 minučių), o kompanijos tarnybos vėl pradėjo veikti. Kompanijos darbuotojai pažymėjo, jog klaida nepalietė vartotojų duomenų, o taip pat atsiprašė klientų už patirtus nepatogumus. Beje, kiek dėl tokio nesklandumo Google galėjo patirti nuostolių, galite sužinoti, pasinaudoję šia nuoroda.

Komentuoti nebegalima


Kitos kategorijos naujienos