Gabe Newell apie nepriklausomą žaidimų kūrimo verslo modelį


Gabe-Newell

Visiems žinoma, kad paskutiniu metu nepriklausomų kompiuterinių žaidimų segmentas sparčiai auga. Daugeliu atvejų reikia padėkoti specialioms internetinėms tarnyboms, kurios siekia padėti jauniems ir talentingiems, tačiau nelabai turtingiems kūrėjams, kurie negali sau leisti prabangos bendrauti su garsiomis leidėjų kompanijomis. Viena iš tokių tarnybų – tai Kickstarter, kuri padėti pritraukti vartotojų dėmesį ir taip gauti kūrėjams reikiamą finansavimą.

Tokia resursų pritraukimo schema labai prie širdies ir kompanijos Valve vadovui Gabe Newell. Duodamas interviu puslapio The Nerdist žurnalistams, Gabe Newell papasakojo, kad yra labai didelis Kickstarter gerbėjas. „Šiandien žaidėjų bendruomenė gali savarankiškai spręsti projektų likimą, tame tarpe – pasakyti, kokius iš jų galima palaikyti materialiai, o kokius – ne. Aš manau, anksčiau arba vėliau mes būtume atėję prie tokio modelio, su Kickstarter ar be jo“.

Valve prezidentas pažymėjo, kad kuo anksčiau žaidėjai palaikys vieną ar kitą žaidimą, tuo geriau bus visiems: „Žaidimų kūrėjai galės įsitraukti visus 100%, leidėjų kišimasis į žaidimų kūrimo procesą sumažės, kartu sumažės išlaidos marketingui ir platinimui – aš manau, kad tai yra puikus variantas“.

Taip pat Gabe Newell pridūrė, jog greitu metu gali nukentėti ir didieji leidėjai. „Abejoju, kad dauguma stambių kompanijų galės be skausmo adaptuotis prie naujų sąlygų – pokyčiai vyksta taip greitai, jog jie paprasčiausiai nesuspės nieko padaryti“.

the-pitfalls-and-perils-of-kickstarter

Komentuoti nebegalima


Kitos kategorijos naujienos