NVIDIA konsolės Project Shield žemiau savikainos nepardavinės


Kol žaidimų gerbėjai ir nVidia fanatai aktyviai diskutuoja, ką visai industrijai reiškia mobilios žaidimų konsolės Project Shield pasirodymas, kai kurie šaltiniai jau publikuoja papildomą informaciją apie gamintojo ateities planus.

Project-Shield-live

Pradėsime nuo to, kad puslapis Fudzilla mato nVidia kaip vienintelį šios žaidimų konsolės pardavėją. Kitais žodžiais tariant, tradiciniai nVidia partneriai vaizdo plokščių segmente prie šio produkto pardavimų neprisidės. Panašiu būdu nVidia pasielgė ir su 3D aktyviais akiniais, analogiškos taktikos laikosi ir Microsoft, pati realizuodama planšetinius kompiuterius Surface su Windows RT.

Pati nVidia savo tinklaraščio puslapiuose paaiškino, jog iš konsolės pardavimų ketina užsidirbti. Kitaip tariant, elektroninių knygų skaityklių ir spausdintuvų gamintojų strategija, kurie parduoda „bazinę  prekę“ už savikainą ar net žemiau jos, kad viską vėliau galėtų kompensuoti el. knygų arba eksploatacinių medžiagų realizacija, Project Shield atveju tikrai nebus naudojama. Iš principo, tai normalu, kadangi nVidia neturi kažkokių išskirtinių teisių į šiai konsolei tinkančius žaidimus. Atvirkščiai, Project Shield pozicionuojamas kaip atvira platforma. Iš „geležies“ nVidia ir ketina uždirbti – tai buvo aišku ir iš nVidia vadovo Jen Hsun Huang, kai šis į žiūrovo šūksnį iš salės apie pasiruošimą įsigyti „šį daiktą pasijuokė, kad nVidia dar suspės „gauti iš jūsų pinigus“.

Galiausiai, prie šios temos galima pridėti ir Sony vadovo pasisakymus, kuris pats praleido PlayStation 3 pardavimų padalinyje keletą metų. Kaip teigia portalas PCWorld, japonų kompanijos galva Kazuo Hirai nebuvo labai nustebęs nVidia sprendimu pasirodyti mobilių konsolių rinkoje. Jo žodžiais, panašūs bandymai buvo matomi ir anksčiau. Tačiau Sony vadovas neturi iliuzijų, kad nVidia pavyks lengvai ir greitai pakeisti jėgų pusiausvyrą rinkoje. Kazuo Hirai kol kas sunku pasakyti, ar sėkmingą momentą pasirinko nVidia tokiam žingsniui, tačiau pažymėjo, jog šis sprendimas patvirtina aktualių žaidimų platformų plėtros tendenciją.

Komentuoti nebegalima


Kitos kategorijos naujienos