Eidos Montreal papasakojo apie Tomb Raider daugelio žaidėjų režimą


Leidėjas Square Enix išplatino naują vaizdo klipą iš serijos „Final Hours of Tomb Raider“, kuris skirtas kovo mėnesį pasirodysiančiam projektui Tomb Raider. Kūrėjai iš Eidos Montreal papasakojo apie daugelio žaidėjų režimo ypatybes.

Eidos Montreal atstovo Karl Stewart teigimu, pirmosios idėjos apie daugelio žaidėjų režimo atsiradimą Tomb Raider virtualiame pasaulyje atsirado darbo prie „Lara Croft and the Guardian of Light“ metu. naujos Tomb Raider dalies autoriai nori, kad vieno žaidėjo kampanija ir daugelio žaidėjų režimas nesiskirtų (matyt, turima omenyje žaidimo dvasia), tačiau kartu paliktų skirtingus įspūdžius.

Kaip ir vieno žaidėjo režime, žaidėjai galės karstytis po olas ir pabandyti išgyventi atšiauriomis gamtos sąlygomis. Eidos Montreal prodiuseris Joe Khoury teigė, jog daugelio žaidėjų režimo autoriams norėjosi pridėti ir lanką ir iš vieno žaidėjo kampanijos. Kaip ir Lara Kroft, vietos herojai galės naikinti vienas kitą, pasitelkdami peilius ir strėles. Sprogstamuosius užtaisus bus galima pasidaryti daug galingesnius, jei bus pridėta ir granata.

Žaidėjams teks saugotis ne tik savo konkurentų, tačiau ir pinklių, kuriuos jie paliks. Pavyzdžiui, žaidėjai gali patekti į spąstus, būti nutrenkti žaibo, jei stovės šalia žaibolaidžio, arba susprogti nuo minos, kuri bus užmaskuota kaip šovinių dėžė.

Vienas komentaras

  1. damnn parašė:

    Visur straipsnį rašoma Tomb Rider nors turi būt Tomb Raider.
    Genius 😀


Kitos kategorijos naujienos