Microsoft patalpino Gmail kritikuojančią reklamą tiesiai prieš Google būstinę


Microsoft paskutiniu metu aktyviai darbuojasi prie reklaminės kampanijos „Scroogled“, kuri nukreipta prieš konkurentą Google ir konkrečiai prieš jos el. laiškų tarnybą Gmail. Pradėjusi nuo reklaminių klipų per Youtube, dabar agitacinė kampanija už Outlook.com ir konkurento pašiepimas įgyja dar įdomesnes formas.

scroogled-tablo

Panašu, kad kompanija iš Redmondo nusprendė perimti P. Korėjos kompanijos Samsung nuolat vykdomą „akmenukų mėtymo“ į Apple daržą taktiką: norėdama pritraukti kuo daugiau vartotojų į savo el. tarnybą Outlook, programinės įrangos gigantas ėmėsi aršiai atakuoti Google. Nuolat akcentuojamas tas faktas, kad paieškos gigantas nuolat analizuoja vartotojų privačius laiškus ir pateikė su kertiniais žodžiais susijusią reklamą, o visa tai Microsoft interpretuoja kaip kišimąsi į privatų gyvenimą.

Tam reikalui netgi buvo sukurtas specialus Interneto puslapis Scroogled, pateikiama kritika įvairioms Google tarnyboms, o pagrindiniu taikiniu pasirinktas Gmail. Vis tik Internetinio turinio, pasirodo, Steve Ballmer vadovaujamai kompanijai neužtenka, taigi Google pašiepianti reklama buvo patalpinta praktiškai stačiai prieš paieškos giganto pagrindinę būstinę, ir raginama nustoti peržiūrinėti vartotojų laiškus ir tokiu būdu pardavinėti savo reklamą. Matyt, Google pasyvus konkurento veiksmų stebėjimas tik dar labiau siutina Microsoft, taigi galima tikėtis dar įdomesnių varžovo kritikos proveržių ir aktyvesnės agitacijos, siekiant padidinti Outlook.com vartotojų gretas.

Vienas komentaras

  1. Karvė parašė:

    Microsoft galėtų patylėt, nes dar ne taip seniai (o gal ir dabar?) jie reklamą kišdavo į savo vartotojų išsiunčiamus laiškus…


Kitos kategorijos naujienos