Pasivaikščiojimas po Google „Stiklo gamyklą“


Kol analitikai ginčijasi apie tai, kas ateityje pakeis išmaniuosius telefonus ir planšetinius kompiuterius – laikrodžiai ar akiniai, kompanija Google, panašu, savo pasirinkimą jau padarė. Dar 2012 metų vasarą kompanija pristatė naują konceptualų projektą, kuris buvo pakrikštytas „Google Glass“.

google-glass-foundry-members

Skirtingai nuo kitų panašių projektų, Google akiniai mažai kuo panašūs į mums įprastus, kuriuos nemažai žmonių nešioja ant savo nosies. Tai bus gana plonas stiklas su miniatiūriniu monitoriumi, kuris praktiškai neuždengia matymo lauko. Šių metų pradžioje, kaip ir buvo planuota, kompanija Google ėmė bendradarbiauti su nepriklausomais kūrėjais, kurie pageidavo dirbti šioje sferoje. Paieškos gigantas pastarąjį renginį pavadino „Stiklo Gamykla“ (angliškai Glass Foundry).

Deja, visi projekto dalyviai pasirašė sutartis dėl informacijos neatskleidimo apie API galimybes ir apie patį projektą, taigi nieko konkretaus sužinoti kol kas nepavyksta. Dalyvavimo projekte kaina sudaro $1500 – būtent tiek įvertinti firminiai akiniai Google Glass.

Vis tik visiškai nuslėpti bet kokią informaciją apie savo projektą kompanija negali. Savo interneto puslapyje Google patalpino seriją nuotraukų iš minėto „stiklinio“ renginio. Taip pat pranešama, jog projekto dalyviai jau pasiūlė daugiau nei 80 „akinių“ panaudojimo variantų. Žiniasklaidos priemonės kūrėjams jau suteikė pionierių statusą (Pioneer), tačiau dvi komandos pasiekė kiek daugiau, nei kiti, tad nusipelnė tyrėjų statuso (Glass Explorer Edition). Kitas renginys, kuriame bus galima sužinoti šiek tiek daugiau apie projektą, įvyks 2013 m. kovo 11 d. Reikia tikėtis, kad kompanija Google nudžiugins kokia nors detalesne informacija.

Komentuoti nebegalima


Kitos kategorijos naujienos