Microsoft naujoje Bing reklamoje palygino Google su blogu meilužiu


Praėjusių metų Kalėdų laikotarpiu korporacija Microsoft pasinaudojo taip vadinama „Scroogled“ tema, kuria programinės įrangos gigantas pašiepė Google dėl jos „parsidavimo“ įvairioms kompanijoms paieškos rezultatuose, kai vartotojai naudojosi Google Shopping skyreliu dovanoms įsigyti. Dabar gi artėja Valentino diena, tad Microsoft nusprendė pratęsti savo priešo pašiepiamąją ataką ir pateikė savąją apklausos versiją, kuri rodo, kaip žmonės turėtų pasitikėti kompanija Google ir jos paieškos sistema.

bing-valentine-page

Korporacijos Microsoft pranešimas spaudai teigia, jog kompanija online būdu apklausė 1017 vyrų ir moterų, kurių amžius sudarė 18 – 34 metų, o jų visų buvo paklausta vieno dalyko – kas jiems yra svarbiausia jų partneryje. Remiantis Microsoft apklausa, rezultatai rodo, jog „net 85 procentai žmonių teigė, kad patikimumas yra svarbiausias partnerio bruožas“, nugalėdamas tokius bruožus, kaip „Geras (-a) lovoje“, „Humoro jausmas“ ir „Turtai“.

Tokiu būdu, Microsoft apklausos rezultatus panaudojo tam, kad paragintų „išsiskirti“ su Google, kurį pavaizdavo kaip nepatikimą ir blogą meilužį – juk jei Google Shopping paieškos rezultatai nupirkti, ar galima tokiu pasitikėti? Taip pat Microsoft bando parodyti, jog Bing yra „geras partneris“, juo labiau, kad programinės įrangos giganto paieškos sistema palaiko integraciją su Facebook bei jame esančiais draugais, taip pat suteikiama galimybė pasinaudoti Bing Rewards programa, kuri gali suteikti dovanų už naudojimąsi paieškos tarnyba.

Aišku, įdomu būtų sužinoti, kiek iš FACEIT.LT skaitytojų paieškos sistemą Bing laiko „patikimu, geru meilužiu“? Ar vis tik užtenka „gero lovoje ir turtingo“ Google Search?

Komentuoti nebegalima


Kitos kategorijos naujienos