2012 m. Samsung reklamai išleido net 401 mln. JAV dolerių


Kompanija Samsung Electronics jau kurį laiką, analitikų teigimu, yra didžiausia ne tik išmaniųjų, tačiau ir paprastų mobiliųjų telefonų rinkos lydere. Vis tik panašu, kad tokius šuolius lemia ne tik (ir ne tiek) siūlomas asortimentas, tačiau reklaminėms kampanijoms skirti pinigai, kurių korėjiečių kompanija tikrai negaili. Ir tai duoda savų vaisių: vartotojai praktiškai gražiai nuperkami.

samsung-apple-marketing-2012

Leidinio The Wall Street Journal teigimu, 2012 metais kompanija Samsung marketingui ir visokiausioms reklaminėms iniciatyvoms, kurios skirtos jos produkcijai reklamuoti, išleido rekordinę sumą – daugiau nei $401 mln., o tai yra net 5 kartus daugiau tos sumos, kuri buvo skirta 2011 metais. Turbūt nereikia ir sakyti, kodėl kompanijos reklamos mirgėte mirga visame pasaulyje (Lietuvoje jų taip pat yra pakankamai). Arčiausias konkurentas yra kompanija Apple, kuri per 2012 metus išleido $333 mln. (2011 m. – $293 mln.), kompanija HTC – $124 mln. (2011 m. – $46 mln.), BlackBerry – $39 mln., Nokia – $21 mln.

Analitikų teigimu, kompanija Samsung 2013 metais ketina reklamai skirtą biudžetą padidinti dar labiau, o tai patvirtina vien naujojo flagmano Samsung Galaxy S IV reklaminė kampanija. Ir tai visai nenuostabu, kadangi korėjiečių kompanijos vadovybė užsibrėžė tikrai ambicingą tikslą – parduoti net 100 mln. Galaxy S IV.

Vienas komentaras

  1. pineapple parašė:

    samsung jega


Kitos kategorijos naujienos


  • „Microsoft“ pranešė apie didžiausią kompanijos istorijoje ketvirtinį nuostolį, kuriam įtaką padarė sprendimas nurašyti 7,5 mlrd. USD investicijų į „Nokia“. Paskutinį „Microsoft“ finansinių metų ketvirtį, pasibaigusį birželio 30-ąją, kompanija fiksavo 3,2 […]

  • Po to, kai „Apple“ pranešė apie mažesnius išmaniųjų telefonų pardavimus, nei tikėjosi analitikai, kompanijos akcijos krito ir korporacijos rinkos vertę nurėžė 66 mlrd. USD. III savo finansinių metų ketvirtį „Apple“ […]

  • Kompanijos Intel pirmo ketvirčio finansinė ataskaita buvo prastesnė, nei tikėtasi. Antrajame ketvirtyje, kaip rodo naujausia ataskaita, reikalai buvo geresni, tačiau praėjusių metų rezultatų pasiekti nepavyko. Reikia pastebėti, kad metinių pajamų […]

  • Periferinės kompiuterių įrangos gamintojas „Logitech“ nusprendė pakeisti identitetą. Kompanija imasi gaminti daugiau įrangos mobiliesiems įrenginiams, taip mažindama priklausomybę nuo besitraukiančios asmeninių kompiuterių rinkos ir keičia prekės ženklą į „Logi“. Šveicarijoje […]

  • „Microsoft“ ruošiasi naujam atleidimų raundui, skelbia „Reuters“, remdamasi „New York Times“ šaltiniais. Kiek dar žmonių milžinė planuoja atleisti, nežinia. Tačiau šaltiniai patvirtina, kad tai – papildomas karpymas, neįskaičiuotas į 18.000 […]

  • Pavargusi nuo nesibaigiančių žmogaus teisių gynėjų organizacijų patikrinimų ir matydama nuolatinį kinų darbuotojų atlyginimų augimą, kompanija Foxconn jau ne pirmą pareiškia apie robotizuotos darbo jėgos naudojimą jos gamyklose. Per artimiausius […]

  • Televizijos ir interneto UAB „Init“ prisijungė šį pavasarį įsigytą šviesolaidinio interneto tiekėją UAB „Dokeda“. Nuo liepos 1 d. „Dokeda“ kaip atskiras juridinis vienetas nebeegzistuoja, ji tapo „Init“ dalimi. „Apjungę pajėgas […]

  • Puslapis KitGuru, kuris cituoja informuotus šaltinius, praneša, kad Microsoft gali būti suinteresuota įsigyti kompaniją AMD. Atsižvelgiant į tai, kad Microsoft labai susidomėjusi žaidimų konsolių rinka, toks scenarijus yra visai tikėtinas; […]

  • Balandžio mėnesį pristatytas išmanusis telefonas LG G4 susiduria su aršia konkurencija iš Samsung, Apple ir kai kurių kinų gamintojų flagmanų pusės. Būtent dėl prastų LG G4 pardavimų sumažės LG mobilaus […]

  • Trečiadienį „Microsoft“ pranešė apie pokyčius – kompaniją paliks aukšto rango darbuotojai, tarp kurių – ir buvęs „Nokia“ vadovas Stephenas Elopas. Pasak „Microsoft“, darbuotojai įmonę paliks dėl reorganizacijos, skelbia The Verge. […]