DICE: „Battlefield 4 esantis Frostbite 3 – tai ne tik nuostabus varikliukas“


Vienas iš žaidimo Battlefield 4 kūrėjų Patrikas Bachas pareiškė, kad iš reklaminio vaizdo klipo tapo aišku, jog šiuolaikinių žaidėjų daugiau nežavi vien tik varikliuko techninių galimybių rodymas.

Įdomu tai, kad mažai žaidėjų pagalvojo, jog prieš juos yra tikrai kažkas naujo. Ekrane matyti tos pačios ryškios spalvos, blyksniai, o ir ta pati mechanika nieko naujo nepademonstruoja. Tarsi pateikiama užuomina, jog prieš mus ne Battlefield 4, o versija 3.5.

Vis tik duodamas interviu portalui Eurogamer, tas pats P. Bachas pareiškė: „Frostbite 3 užaugo tokiomis pačiomis sąlygomis, kokios buvo, kuriant Frostbite 2. Šios sąlygos – tai naujo varikliuko įnešimas į savo paskutinį žaidimą, todėl varikliukas neturi teisės nuvilti. Mes stengėmės išspausti iš Frostbite 3 viską, kas įmanoma, tačiau patikinu jus, kad naujame žaidime varikliuko demonstracija – ne svarbiausias dalykas“.

„Ir štai mes priėjome tą momentą, kai nėra prasmės taip akcentuoti dėmesį ties Frostbite. Frostbite – tai mūsų tikslų siekimo instrumentas, o ne pats tikslas. Mes praėjome tą tašką, kai negalime grįžti, kadangi supratome, kad paprasta technologine demonstracija žmonių šiandien nenustebinsime. Žmones sudomins žaidybinė patirtis, kurią jie gaus, žaisdami Battlefield 4, kuris sukurtas Frostbite 3 pagrindu“, – teigė Patrikas Bachas.

Kartu buvo pridurta: „Frostbite – tai tarsi variklis šiuolaikiniame galingame automobilyje. Žmonės klaus, kokį greitį automobilis gali išvystyti, koks pojūtis, kai vairuoji automobilį. Štai kas įdomu. Niekas neklaus, kiek gi varžtų yra kėbule, ar ne taip?“ Taip pat P. Bachas pareiškė, kad super šiuolaikinės šaudyklės turėtų būti daugiau nei tiesiog paprasti poligonų ir efektų dalelių skaitikliai.

„Mes perkėlėme kai kuriuos daugelio žaidėjų režimo elementus į vieno žaidėjo kampaniją. Tai pirmas būdas. Mes taip pat pirmą kartą įdiegėme žaidime žmogiškų, partneriškų santykių koncepciją. Žaidėjai pergyvens kartu su mūsų herojais. Mums tai yra sėkmė, proveržis, kalbant apie kinematografinį aspektą. Battlefield 4 nuo šiol – ne tik banali šaudyklė, o žaidimas su siužetu ir absoliutaus dalyvavimo kovos lauke pojūčio efektu. Tikiuosi, kad žaidėjai bus nustebinti taip pat, kaip ir mes patys“.

Ką gi, gerai pasakyta. Tačiau reikia priminti, kad viščiukai skaičiuojami rudenį, o būtent šių metų rudenį ir turėtume sulaukti Battlefield 4. Ir tik tuomet galėsime pasakyti, ar šie žodžiai buvo verti to, kad mes jais tikėtume.

Komentuoti nebegalima


Kitos kategorijos naujienos