AMD apie PlayStation 4: mes pasiūlėme Sony tai, ko nVidia tiesiog nesugebėjo


Praėjusį mėnesį kompanijos nVidia viceprezidentas Tony Tamasi pareiškė, kad sandoris su Sony dėl PlayStation 4 (PS4) neįvyko todėl, kad japonai nesugebėjo pasiūlyti naudingų sąlygų. Vis tik neseniai savo nuomonę išsakęs AMD ryšių su nepriklausomais kūrėjais padalinio vadovas Neal Robinson teigė, kad tokios frazės iš nVidia pusės yra bandymas pridengti savo nesugebėjimą.

Neal Robinson AMD

Kalbėdamas apie kompanijos hibridinius procesorius, kurie naudojami PS4, AMD atstovas su entuziazmu teigė: „Jūs neįsivaizduojate, kaip ilgai mes laukėme Sony anonso, kadangi prie šio produkto dirbome metų metus. Dabar iš tikrųjų verta pakalbėti apie šią mikroschemą, kuri apvainikuoja mūsų pastangas“.

Kaip jau buvo rašyta anksčiau, PlayStation naudojamas AMD APU turi 8 branduolius su Jaguar architektūra ir naujos kartos Radeon HD grafinį adapterį su 18 skaičiavimų blokų, o tai reiškia, kad turėsime reikalų su produktyvumo lygiu, kuriuo pasižymi Radeon HD 7850. Visa tai apjungta viename kristale ir gali veikti drauge be didesnių problemų.

„Kalbama ne apie paprastą x86 sprendimą, o apie hibridinį Jaguar procesorių, kuris yra grafikos ir CPU kombinacija ir gali suteikti kažką daugiau, nei tiesiog du atskiras mikroschemas, paimtas iš asmeninių kompiuterių rinkos“, – pažymėjo Neal Robison.

Jo teigimu, Sony pasirinko AMD po pastarosios sėkmingos patirties su Xbox 360, Wii ir kitomis konsolėmis, bei atsisakė bendradarbiavimo su nVidia, kurios grafinis adapteris veikia dabartinėje japonų konsolėje PlayStation 3. AMD atstovas paminėjo Sony pareigūnų žodžius, kurie viešai buvo pareiškę, kad savo naujoje konsolėje norėjo pagerinti eilę aspektų, tokiu būdu, buvo pasirinkta AMD.

Vėliau Neal Robison papasakojo, kad jo kompanija, skirtingai nei nVidia, sugebėjo pateikti ne tik smarkiai integruotą sprendimą, leidžiantį optimizuoti informacinius srautus, pasiekti daug didesnio produktyvumo lygio, o taip pat efektyvumo energijos suvartojimo bei šilumos išsklaidymo srityje. Kitu dideliu pliusu tapo tai, kad AMD sugebėjo pateikti Sony ir savo ryšius su programinės įrangos kūrėjais (pastarieji gerai žino x86 architektūrą) bei instrumentus, kurie supaprastina žaidimų kūrimą.

Taip pat buvo atsakyta ir į nVidia kritiką, kad Sony PS4 savo aparatine įranga paseno dar prieš savo debiutą rinkoje, kuris įvyks 2013 metų pabaigoje. „Žinoma, kad jie taip kalbės“, – nusijuokdamas atsakė Neal Robison. „Jie šiek tiek nusiminę. Mes manome, kad mūsų sukurtas APU yra tokia mikroschema, kurios negalima išnarstyti bei padalinti į atskirus komponentus, kol galų gale tai leistų pasakyti, kad X, lyginant su Y, atrodo vienaip arba kitaip“.

„Šiuo atveju kalbame apie tokią stiprią dviejų komponentų integraciją, ypač atsižvelgiant į Sony sistemos atmintį [8 GB GDDR5 su 176 GB/s duomenų pralaidumu], kad žaidimų kūrėjai galės realizuoti žymiai daugiau, perkeldami ir mainydamiesi duomenimis, nei atskiros adresacijos iš CPU ir GPU pusės atveju. Tai daugiau, nei tiesiog atskiras procesorius ir grafika, kurie atlieka savo skaičiavimus. Dabar mes galime paskirstyti atskirus užduotis tarp abiejų komponentų“, – pabrėžė AMD atstovas.

Kūrėjai galės pasinaudoti konsolės galimybėmis, kurios yra už tradicinės x86 kompiuterių architektūros ribų, o taip pat jiems bus prieinami visi 8 branduoliai – visa tai leis kurti puikius aukščiausio lygio žaidimus.

Savo ruožtu, Neal Robison atsisakė kalbėti apie galimą AMD dalyvavimą, kuriant naujos kartos Microsoft žaidimų konsolę, tačiau pažymėjo, jog kompanija pasiekė puikių rezultatų su XBOX 360, ir kad bendradarbiavimas tarp AMD bei Microsoft buvo nuostabus. Taip pat nebuvo patvirtinti (ar paneigti) gandai, kad XBOX 720 gaus analogišką hibridinį procesorių, kaip ir PS4, tačiau kiek lėtesnį. Ar visa tai tiesa, turėtume sužinoti gegužės mėnesį, kaip Microsoft pristatys savo naujos kartos konsolę.

Komentuoti nebegalima


Kitos kategorijos naujienos