Apple suklydo su telefonų ir planšetinių kompiuterių pavadinimais?


ken-segall

Visus šešerius metus Ken Segall dirbo su kompanija Apple ir jos buvusiu generaliniu direktoriumi Steve Jobs asmeniškai. Iš pradžių jis buvo reklamos agentūros BWA/Chiat/Day kūrybiniu direktoriumi, o būtent šios firmos klientu ilgą laiką ir buvo korporacija iš Kupertino, vėliau Ken Segall konsultavo Apple kaip nepriklausomas konsultantas. Būtent jis buvo tas žmogus, kuris konsultavo Steve Jobs prekinių ženklų pasirinkimo klausimais.

Ken Segall yra knygos „Insanely Simple“ (Beprotiškai paprasta) autorius, o joje bandoma paaiškinti kompanijos Apple sėkmės priežastis. Ir štai visai neseniai savo tinklaraštyje žymus rinkodaros specialistas, portalo Business Insider teigimu, iškritikavo iPhone ir iPad modelių pavadinimų skyrimo sistemą. Jo manymu, kompanijos naudojama schema vartotojus tik trikdo, o kartu kenkia pačiai kompanijai Apple.

Ken Segall nemato priežasčių, kuriomis remiantis planšetiniams kompiuteriams buvo išrinkti vardai iPad, po to iPad 2, o dar vėliau – New iPad. Kodėl nebuvo iPad 3? Tas pats atvejis ir su išmaniaisiais teflonais: kodėl po modelio iPhone 4 sekė versija iPhone 4S, o ne iPhone 5?

Pasirinkta pavadinimų schema vartotojus tarsi įtikina, kad Apple iš esmės atnaujintus modelius išleidžia tik kas dvejus metus, tuo tarpu tarp jų pasirodo tik nežymiai modifikuotos mobilių įrenginių versijos. Ar tai buvo sąmoningai pasirinktas „pranešimas“, Ken Segall nežino, tačiau perkantiems išmaniojo telefono modelį su „S“ tarsi susidaro įspūdis, kad jie gauna praėjusių metų gaminį, pasenusį modelį, įsitikinęs buvęs Steve Jobs konsultantas. Be to, reklaminėje medžiagoje atskiras skaičius yra daug palankesnis, jei skaičius su raide, taigi būtų buvę daug paprasčiau ir aiškiau, kai rašoma „4“, o ne „4S“.

Tokiu būdu, Ken Segall išsakytą nuomonę galima laikyti patvirtinimo to fakto, jog kompanijos Apple vadovybės ir marketingo specialistų pastangos, kurios anksčiau atrodė kaip šviežios, dabar netenka savo pozicijų bei teisingos krypties. Antra vertus, šią nuomonę dar turi patvirtinti patys vartotojai bei Apple išmaniųjų telefonų bei planšetinių kompiuterių pardavimai, o tokių didelių tiekimo apimčių kol kas gali pavydėti net ir didžiausi mobilios rinkos grandai.

Komentuoti nebegalima


Kitos kategorijos naujienos