nVidia Tegra 5 savo sparta galės palenktyniauti net su konsolėmis


gtc13-tegra-roadmap

Grafinių procesorių kūrėjai paskutiniu metu itin daug dėmesio pradėjo skirti mobilių įrenginių segmentui (planšetiniams kompiuteriams, išmaniesiems telefonams), o taip pat žaidimų konsolėms. Pavyzdžiui, kompanija AMD savo sprendimus trims iš keturių aktualių žaidimų konsolių. Kompanija nVidia pilna ryžto sustiprinti savo pozicijas išmaniųjų telefonų ir planšečių rinkoje, nors kartu ruošiasi išleisti ir savo nuosavą mobilią konsolę Project Shield (tai turėtų įvykti dar II ketvirtyje).

Puslapis Bit-Tech, cituodamas nVidia viceprezidento Tony Tamasi žodžius, praneša, kad naujos kartos Tegra procesoriai, kurie bus naudojami išmaniuosiuose telefonuose, savo produktyvumo lygiu galės aplenkti net žaidimų konsoles. Tiesa, palyginimui imamos ne naujos kartos, tačiau dabartinės konsolės – XBOX 360 ir PlayStation 3, kurių spartos lygis sudaro apie 200 GFLOPs. Reikia pažymėti, kad neseniai pristatytas procesorius nVidia Tegra 4 jau gali pasigirti maždaug 80 GFLOPs spartos lygiu, taigi galima prognozuoti, kad būsimas Tegra 5 tikrai galės ne tik prilygti, tačiau ir aplenkti virš penkmečio skaičiuojančias konsoles.

Kitas aspektas yra tai, kad mobilių procesorių produktyvumas smarkiai įtakoja mobilių įrenginių baterijos darbo laiką. Tikėtina, kad išmaniuosiuose telefonuose bus naudojama ne pati sparčiausia Tegra 5 versija. Be to, konkurentai taip pat nestovi vietoje: Sony kartu su AMD pristatė PlayStation 4, kurios produktyvumo lygis siekia 1800 GFLOPs. Žodžiu, eiliniame nVidia vadovybės pasisakyme kvepia didžiuliu pasitikėjimu savimi ir populizmu, tačiau mes prie to jau pripratę – jau vien ko verti nVidia prezidento pasisakymai, dalis kurių jau seniai yra tapę IT industrijos tautosaka.

Komentuoti nebegalima


Kitos kategorijos naujienos