Apple, Google ir IBM – brangiausi pasaulyje prekiniai ženklai


Tyrimų kompanija Millward Brown Optimor publikavo kasmet sudaromą brangiausių pasaulyje prekinių ženklų reitingą 2013 BrandZ Top 100. Kaip ir 2012 metais (lygiai kaip ir 2011-aisiais), reitingo lydere tapo kompanija Apple, kurios prekinio ženklo kaina, lyginant su praėjusiais metais, išaugo 1%, tad dabar jo vertė siekia $185,07 mlrd. Antroje ir trečioje vietose liko Google ir IBM su atitinkamai $113,7 mlrd. ir $112,5 mlrd.

most-valuable-brands-2013

2010 metais pirmąsias tris TOP100 vietas užėmė taip pat šios tris technologijų kompanijos, tačiau skirtumas buvo tas, kad tuomet pirmoje vietoje puikavosi paieškos gigantas Google, tuo tarpu Apple turėjo tenkintis trečiąja vieta. Dabar gi Apple ir Google prekinių ženklų kainos skirtumas sudaro kiek daugiau nei $71 mlrd., o tai netgi viršija visos kompanijos Microsoft prekinio ženklo kainą. Programinės įrangos gigantas iš Redmondo, remiantis 2013 BrandZ Top 100 reitingu, yra septintoje vietoje.

Tyrimų kompanija Millward Brown Optimor pabrėžia, kad prekinių ženklų kaina suskaičiuota, remiantis kompanijų finansiniais duomenimis, o taip pat tų kompanijų produkcijos faktinių ir potencialių pirkėjų nuomone. Nežiūrint į tai, kad Apple akcijų kaina krenta, kompanija iš Kupertino vis tik išsaugojo pirmą vietą, o atotrūkis nuo konkurentų vis dar išlieka milžiniškas.

Komentuoti nebegalima


Kitos kategorijos naujienos


  • „Microsoft“ pranešė apie didžiausią kompanijos istorijoje ketvirtinį nuostolį, kuriam įtaką padarė sprendimas nurašyti 7,5 mlrd. USD investicijų į „Nokia“. Paskutinį „Microsoft“ finansinių metų ketvirtį, pasibaigusį birželio 30-ąją, kompanija fiksavo 3,2 […]

  • Po to, kai „Apple“ pranešė apie mažesnius išmaniųjų telefonų pardavimus, nei tikėjosi analitikai, kompanijos akcijos krito ir korporacijos rinkos vertę nurėžė 66 mlrd. USD. III savo finansinių metų ketvirtį „Apple“ […]

  • Kompanijos Intel pirmo ketvirčio finansinė ataskaita buvo prastesnė, nei tikėtasi. Antrajame ketvirtyje, kaip rodo naujausia ataskaita, reikalai buvo geresni, tačiau praėjusių metų rezultatų pasiekti nepavyko. Reikia pastebėti, kad metinių pajamų […]

  • Periferinės kompiuterių įrangos gamintojas „Logitech“ nusprendė pakeisti identitetą. Kompanija imasi gaminti daugiau įrangos mobiliesiems įrenginiams, taip mažindama priklausomybę nuo besitraukiančios asmeninių kompiuterių rinkos ir keičia prekės ženklą į „Logi“. Šveicarijoje […]

  • „Microsoft“ ruošiasi naujam atleidimų raundui, skelbia „Reuters“, remdamasi „New York Times“ šaltiniais. Kiek dar žmonių milžinė planuoja atleisti, nežinia. Tačiau šaltiniai patvirtina, kad tai – papildomas karpymas, neįskaičiuotas į 18.000 […]

  • Pavargusi nuo nesibaigiančių žmogaus teisių gynėjų organizacijų patikrinimų ir matydama nuolatinį kinų darbuotojų atlyginimų augimą, kompanija Foxconn jau ne pirmą pareiškia apie robotizuotos darbo jėgos naudojimą jos gamyklose. Per artimiausius […]

  • Televizijos ir interneto UAB „Init“ prisijungė šį pavasarį įsigytą šviesolaidinio interneto tiekėją UAB „Dokeda“. Nuo liepos 1 d. „Dokeda“ kaip atskiras juridinis vienetas nebeegzistuoja, ji tapo „Init“ dalimi. „Apjungę pajėgas […]

  • Puslapis KitGuru, kuris cituoja informuotus šaltinius, praneša, kad Microsoft gali būti suinteresuota įsigyti kompaniją AMD. Atsižvelgiant į tai, kad Microsoft labai susidomėjusi žaidimų konsolių rinka, toks scenarijus yra visai tikėtinas; […]

  • Balandžio mėnesį pristatytas išmanusis telefonas LG G4 susiduria su aršia konkurencija iš Samsung, Apple ir kai kurių kinų gamintojų flagmanų pusės. Būtent dėl prastų LG G4 pardavimų sumažės LG mobilaus […]

  • Trečiadienį „Microsoft“ pranešė apie pokyčius – kompaniją paliks aukšto rango darbuotojai, tarp kurių – ir buvęs „Nokia“ vadovas Stephenas Elopas. Pasak „Microsoft“, darbuotojai įmonę paliks dėl reorganizacijos, skelbia The Verge. […]