Kūrėjai papasakojo apie The Bureau: XCOM Declassified


Studijos 2K Marines viceprezidentė Alyssa Finley pasidalino nauja informacija apie kovinio žaidimo The Bureau: XCOM Declassified siužetą ir žaidybinio proceso ypatumus.

Alyssa Finley teigimu, kūrėjams buvo įdomu pasižiūrėti, kaip XCOM organizacija pradėjo savo veiklą. Specialistus domino tai, kaip žmonės susiorganizavo, norėdami sukurti globalią agentūrą, suformavo jos infrastruktūrą, pirmą kartą susitiko akis į akį su ateiviais ir neleido jiems įsigalėti. Pastarieji aspektai leis išskirti šį projektą iš kitų XCOM serijos žaidimų.

The Bureau: XCOM Declassified kūrėjai didelį dėmesį skiria tam, kaip šalis atrodė 1960-aisiais. Kad šaudyklė atrodyti maksimaliai panaši į tuometinę epochą, specialistai daug dėmesio skyrė herojų aprangai, automobiliams ir to laikmečio architektūrai.

Nežiūrint į tai, kad žaidimas priklauso šaudyklių kategorijai, pergalei prieš priešus dar reikės pasitelkti ir strateginį mąstymą. Negalima be proto pulti į kovą. Pavyzdžiui, vienas iš karių grupės narių priešą gali iš už kampo gali pašalinti, pasitelkęs granatas, arba pagąsdinti, kad šie pasitrauktų į tokią vietą, kur juos būtų galima lengviau sunaikinti. Net ir tuo atveju, jei ateiviai turi kiekybinę persvarą, galima laimėti, protingai įvykdant taktinius veiksmus.

Komentuoti nebegalima


Kitos kategorijos naujienos