Microsoft planuoja užkariauti planšetinių kompiuterių rinką


Jų bus labai daug, jų reklamų bus dar daugiau. Jie - planšetiniai kompiuteriai Microsoft Surface!

Jų bus labai daug, jų reklamų bus dar daugiau. Jie – planšetiniai kompiuteriai Microsoft Surface!

Tapo žinoma, kad kompanija Microsoft kuria naują strategiją, kuri numato, kad jos firminiai planšetiniai kompiuteriai Surface turėtų išstumti Android planšetes, o kartu žymiai sumažinti kompanijos Apple ir jos iPad hegemoniją. Kad būtų įgyvendinti šie tikslai, Surface padaliniui iškeltos gana nelengvos užduotys, tiesa, šias turėtų palengvinti įspūdingo dydžio marketingo biudžetas.

Kelionės į planšetinių kompiuterių Olimpą pradžia numatyta 2013 metų birželio 1 d., kadangi tuomet prasidės Microsoft 2014 finansiniai metai, per kuriuos programinės įrangos gigantas planuoja parduoti ne mažiau kaip 25 mln. planšetinių kompiuterių Surface. Verslo segmente kompanija ketina tapti vienareikšmiu lyderiu, tuo tarpu vartotojiškame segmente Microsoft kiek atsargesnė – čia keliama užduotis užimti antrą vietą po Apple. Švietimo srityje taip pat ketinama dalyvauti visuose konkursuose, kur tik įmanoma. Šiems tikslams pasiekti ketinama pasitelkti ir partnerius, kuriems turėtų tekti pagrindinė pardavimų dalis.

Tokie planai gali atrodyti kaip neįgyvendinami, ypač atsižvelgiant į tai, kad iki šiol buvo parduota apie 1,5 mln. Surface Pro/RT. Tačiau dabar situacija keičiasi, kadangi į savo firminių planšetinių kompiuterių populiarinimą ketina investuoti $4.4 mlrd. Kalbant apie marketingą – tai tiesiog astronominės sumos. Palyginimui: Samsung Electronics, kurios reklamai skirtas biudžetas laikomas pačiu didžiausiu, 2012 metais reklamai skyrė „tik“ $4 mlrd., ir čia kalbama apie visą jos produkciją, įskaitant planšetes, išmaniuosius telefonus, fotoaparatus, televizorius, nešiojamus kompiuterius ir kitą produkciją. Apple per tą patį laikotarpį reklamai išleido apie $1 mlrd.

Kaip matyti, Microsoft ypač daug tikisi iš savo planšetinių kompiuterių, kuriuos analitikai vadina etaloniniais, t.y. būtent į juos turi orientuotis Windows planšetinių kompiuterių gamintojai. Trumpai tariant, korporacijos ir Redmondo vadovybė paprasčiausiai pavargo laukti to momento, kai jos partneriai pradės gaminti konkurencingus produktus, o ne kritikuoti Windows 8 dėl visų industrijos bėdų.

2 komentarai (-ų)

  1. Andrius parašė:

    Faktas tas, kad dabar žiūri visi kaip nusipirkt 300-800lt planšetę. O kad surface planšetės neblogos, nesiginčiju. Kaina irgi nebloga 🙂

    • Leons parašė:

      Galbūt Lietuvą kokią turi omenyje, už tokią kaina viso labo noname arba badname kinišką planšetę paimsi, dar kokį Kindle fire, aišku atsižvelgiant į tai, kad Lietuvoje legaliai įsigytas daiktas ar parsiųstas neapeinant muitinės 🙂 Na, bet MS turėtų šiektiek sumažinti kainą jei nori aršiau konkuruoti rinkoje. Tikiuosi, kad antrios kartos planšetes pardavinės ir už JAV ribų 🙂


Kitos kategorijos naujienos