Asus vadovas papasakojo, kaip buvo kurtas naujasis Nexus 7


Praėjusią savaitę Google ir ASUS pristatė dar vieną puikų produktą, kuriuo  tapo antros kartos planšetinis kompiuteris Nexus 7. Bendras darbas prie šios planšetės buvo pradėtas dar 2012 metų spalio mėnesį. Pirminis tikslas buvo sukurti ploną įrenginį su Full HD ekranu ir galingesniu procesoriumi, tačiau kartu išlaikyti patrauklią kainą.

Asus vykdomasis direktorius Jonney Shih (kairėje) ir Google Android padalinio vadovas Sundar Pichai

Asus vykdomasis direktorius Jonney Shih (kairėje) ir Google Android padalinio vadovas Sundar Pichai

Šių metų sausio mėnesį kompanijos susitarė realizuoti dar vieną tikslą – dar porą milimetrų sumažinti rėmelio plotį aplink 7“ sensorinį ekraną iš kiekvienos pusės. Dėl šio pakeitimo vienas iš ASUS inžinierių vos neatidėjo savo vestuvių – jam teko užsilaikyti Kalifornijoje, vėliau dar pakeliauti po JAV, paskui iš karto grįžti į Kiniją po to, kai žmona pagimdė dukrelę – vis tik ASUS pavyko pasiekti visų užsibrėžtų tikslų.

Aš jaučiuosi prieš juos šiek tiek kaltas“, – pažymėjo ASUS direktorių valdybos pirmininkas Jonney Shih. Antra vertus, jis taip pat pridūrė, jog labai patenkintas visu tuo nuoširdžiu darbu, kurį atliko jo darbuotojai.

nexus-tech-specs-02

Kita sunkaus darbo sritimi buvo ekranas. Nexus 7 – pirmasis planšetinis kompiuteris, kuris gavo tokį didelį taškų viename colyje tankį, kartu planšetė pasižymi ir nedideliu svoriu bei storiu. Kompanija Japan Display, kuri yra planšetinio kompiuterio ekranų tiekėja, tik birželio mėnesį atidarė naują gamyklą, ir J. Shih, kartu su kitais ASUS darbuotojais ne kartą keliavo į Japoniją, kad galėtų įsitikinti tiekėjo galimybėmis pagaminti reikiamą ekranų kiekį numatytu laiku.

nexus-android-03

Iš pradžių mes nesvarstėme Japan Display varianto dėl ribotos galutinio produkto kainos“, – teigė J. Shih. Tačiau galų gale buvo pasirinktas japonų gamintojas ir jo ekranai, kurie leido pasiekti nedidelį korpuso storį ir sumažinti reikalavimus baterijos talpai, o to ir norėjo tiek Google, tiek ir ASUS.

ASUS vadovas kiek anksčiau buvo sakęs, kad darbas su Google, kuriant Nexus 7, užtruko apie keturis mėnesius – kai kurie taivaniečių kompanijos darbuotojai visa tai aprašė tarsi kankinimą. Tačiau darbas prie Nexus įrenginio atnešė savo vaisių (parduota ne vienas milijonas egzempliorių), kartu leido įgytą patirtį panaudoti nuosavuose Android planšetiniuose kompiuteriuose – pavyzdžiui, MeMo Pad HD 7, kurio kaina prasideda vos ne nuo $100.

nexus-entertainment-04

Nexus 7, kompanijos ASUS vadovo teigimu – tai tik dalis strategijos, numatančios veiksmus planšetinių kompiuterių rinkoje. Kompanijai pavyko užimti nišą tiek biudžetinių, tiek ir unikalių hibridinių įrenginių (PadFone, Transformer) rinkose. Tokių veiksmų buvo imtasi dar tais laikais, kai gimė serija EeePC – tai buvo vieni iš pirmųjų Netbook tipo nešiojamų kompiuterių, kurie išpopuliarino ASUS ne tik kaip motininių ar vaizdo plokščių gamintoją.

Kiek vėliau kompanija pradėjo kurti naują savo produktų dizaino filosofiją. Įvairios įrenginių kombinacijos reikalingos šiais laikais todėl, kad žmonės nuolat persijungia nuo darbo prie asmeninio gyvenimo, ir atvirkščiai. „Šiandien žmonės yra daugiabriauniai – darbą ir pramogas labai sunku atskirti“, – pabrėžė ASUS vadovas J. Shih.

Komentuoti nebegalima


Kitos kategorijos naujienos