Bethesda Softworks patenkinta naujos kartos konsolių progresu


Kompiuterinių žaidimų kūrėja ir leidėja, kompanija Bethesda Softworks, kurią išgarsino žaidimų serija „The Elder Scrolls“, šiuo metu aktyviai darbuojasi prie daugelio žaidėjų projekto „The Elder Scrolls Online“, kuris bus skirtas PC, Xbox One ir PlayStation 4. Kompanija jau pasiruošusi pasidalinti įspūdžiais, kuriuos paliko žaidimo perkėlimo į naujos kartos konsoles procesas.

Žaidimų perkėlimas į konsoles – dalykas nepaprastas, tačiau tai daryti dabar lengviau, jei lygintume su praėjusia karta“, – teigė Bethesda ryšių su visuomene padalinio viceprezidentas Pete Heins. „Aš nenoriu įžeidinėti Microsoft ir Sony, tačiau jų naujos konsolės, o tiksliau jų architektūra – paprasti asmeniniai kompiuteriai. Atsižvelgiant į tai, kad konsolės dar kuriamos, vargo su jomis užtenka“.

The Elder Scrolls, nors ir oficialiai skirta daugeliui platformų, tačiau iš tikrųjų tarplatforminio tinklinio žaidimo kūrimas tapo tikru košmaru, todėl mes nusprendėme, jog Windows ir MAC savininkai gali žaisti vienas su kitu, o Xbox ir Playstation bus skirti atskiri serverių „pasauliai“ su savo konkrečia tinklo prisijungimų realizacija“, – naujo projekto kūrimo įspūdžiais pasidalino Pete Heins.

Darbas su konsolėmis tikrai įdomus, tačiau kartu ir sunkus, tenka bandymų ir klaidų metodu aiškintis kūrimo ypatumus, nuolat užlipti ant grėblio, tačiau vėliau tampa lengviau. Pažiūrėkite į Oblivion ir Skyrim: pirmame žaidime mes mokinomės kūrimo eigoje, tačiau antrąjį kūrėme jau viską suprasdami. Jei kalbėtume konkrečiai apie Xbox One, konsolė turi gana patikimą „geležį“ su geru potencialu, kuris pilnai atsiskleis tik ateityje, kuomet stabilizuosis kūrimo ir kiti instrumentai, po to kūrėjai galės daryti iš tiesų „fainus“ dalykus“, – reziumavo Bethesda viceprezidentas.

Priminsime, kad „The Elder Scrolls Online“ asmeniniuose kompiuteriuose ir naujos kartos žaidimų konsolėse pasirodys 2014 metų pavasarį.

Komentuoti nebegalima


Kitos kategorijos naujienos