NEC technologija pardavėjams leis sužinoti, kada į parduotuvę užsuko įžymybė


Veidų atpažinimo technologijos naudingos daugeliu atvejų. Neretai ji leidžia teisėsaugos pareigūnams minioje aptikti ieškomus asmenis, prekybos tinklai neretai tokias sistemas naudoja tam, kad tirtų pirkėjų auditoriją… Šios technologijos dėka galima identifikuoti kokią nors įžymybę, kuri užeina į prekybos vietą. Kam to reikia?

Paris-hilton

Naujoji technologija atpažins įžymybę net tada, kai ji neatpažįstama

Pavyzdžiui, tam, kad darbuotojai galėtų aptarnauti žvaigždę skubos tvarka – aišku, jei ji bus atpažinta. Technologija, kurią sukūrė japonų kompanija NEC, leidžia atlikti būtent šią funkciją. Keliose JAV parduotuvėse ir baruose atlikti bandymai parodė, jog sistema gali atpažinti įžymius žmones net tuomet, kai jie yra su juodais akiniais. Sistemos neįtakoja net tokie faktoriai, kaip svoris, plaukų spalva ir senėjimo požymiai.

Visą informaciją sistemos programinė įranga paima iš specialių duomenų bazių. Po rezultatų gavimo į aptarnaujančio personalo telefonus ar planšetinius kompiuterius išsiunčiamas pranešimas. Aišku, iš karto kyla klausimas, ar žmonės nori, kad jie būtų atpažinti ir sekami. Kol kas visos įžymybės, kurias naujos sistemos dėka darbuotojai aptarnavo ypatingai kruopščiai ir sparčiai, liko labai patenkintos. Iš kitos pusės, ar nereikėtų visų klientų aptarnauti vienodai gerai?

Komentuoti nebegalima


Kitos kategorijos naujienos