„Bevardžių“ planšetinių kompiuterių dalis rinkoje padidėjo iki 40%


Remiantis atnaujintais IHS iSuppli duomenimis, 2013 metais „bevardžiai“ kinų gamintojai padidins planšetiniams kompiuteriams skirtų sensorinių ekranų paklausą 6% daugiau, nei tikėtasi. Iš viso šiemet bus realizuota 262 mln. „planšetinių“ ekranų. Anksčiau buvo kalbama apie 246 mln. vienetų. Palyginimui, 2012 metais buvo gamintojams buvo parduota 155 mln. LCD ekranų. Tokiu būdu, metinis augimas sudarė 69%.

worldwide-tablet-2013-april

Reikia pažymėti, kad padidėjusi Apple iPad mini ir kitų garsių kompanijų gaminamų 7-8“ planšečių paklausa puikiai atspindi tendencijas ir „bevardžių“  planšetinių kompiuterių rinkoje. Šiemet 7-8“ sensorinių ekranų paklausa padidėjo maždaug 200%, tuo tarpu 10-11“ ekranų, atvirkščiai, sumenko 5%.

„Noname“ kinų gamintojų kuriamų planšetinių kompiuterių bumą lėmė visiškai paruoštų etaloninių platformų pasirodymas. Tai leido kurti naujienas net ir tiems, kurie šioje srityje yra visiški naujokai. Apie didžiulį „bevardžių“ kinų gamintojų potencialą galima spręsti iš žemiau pateikto IHS iSuppli analitikų grafiko:

worldwide-noname-tablet-2013-april

2012 metų balandžio mėnesį „baltose dėžutėse“ realizuojamų planšetinių kompiuterių skaičius atitinkamame segmente priartėjo prie 40%, nors 2012 m. pradžioje į analitikų akiratį pateko tik 17% tokių „bevardžių“. Jei kinai taip stengsis ir toliau, pro juos praeiti bus labai sunku. Aišku, visuomet reikia turėti omenyje, kad kita mažos kainos pusė – tai problemos su palaikymu, programinės ir aparatinės įrangos atnaujinimu, optimizacijos trūkumas ir t.t. (būtent tuo ir garsėja pasauliniai prekiniai ženklai).

Komentuoti nebegalima


Kitos kategorijos naujienos