Microsoft teigia, kad Xbox One ir reklama tiesiog sukurti vienas kitam


Duodami interviu puslapio NowGamer žurnalistams, Microsoft marketingo padalinio darbuotojai papasakojo, kokių gi pamokų išmoko iš reklaminės veiklos su žaidimų konsole Xbox 360. Kartu buvo pasidžiaugta, kad Xbox One kartu su Kinect idealiai tiks reklamai.

xbox-trends

Kinect technologija nuo šiol bus dar geresnė. Sensorius daug aiškiau skirs balsus, perėjimas tarp žaidimų ir vaizdinės medžiagos peržiūrėjimo įvyks praktiškai akimirksniu. Tikimės, jog mes sugebėsime tai išnaudoti reklamos tikslais“, – pareiškė Microsoft atstovai. „Mes paversime įprastą TV reklamą į kažką ypatingo, interaktyvaus, skirtą tikslinei auditorijai, tikėtina, kad kartu pakeisime vartotojo sąveiką su prekiniu ženklu, pasitelkiant įtikinamai naujas reklamos galimybes.“

Tuo pačiu metu buvo patikinta, jog Kinect neseks vartotojų ir jiems nebruks atitinkamų produktų. „Kalbant apie reklamą, reikia pažymėti, jog mes turime gana ribotą instrumentų rinkinį. Kompanija suinteresuota savo vartotojų gynimu nuo bet kokio pobūdžio piktnaudžiavimo, taigi yra tam tikri dalykai, kurių mes negalėsime įgyvendinti“, – pridūrė Microsoft atstovai.

Jų teigimu, konsolėje Xbox One reklamos bus nedaug ir praktiškai beveik nepastebima, vartotojas žinos, kas tai yra ir ką jie spaudžia, tačiau ekrane neišokinės neaiškūs reklaminiai skydeliai, kaip tai dažnai stebime Internete. Žmonės žinos, kad visame tame nėra jokios rizikos. Viskas, kas bus konsolės meniu – sukurta ir patikrinta Microsoft specialistų.

Naujasis Kinect įsimins, kokius puslapius jūs lankote, kuo domitės, kiek laiko praleidžiate priešais televizorių, gyvenate vienas ar su šeima ir t.t. Visų šių duomenų pagrindu jums bus parinkta tikslinė reklama, kuri, tikėtina, vartotoją būtinai sudomins.

Komentuoti nebegalima


Kitos kategorijos naujienos