Žaidimas Journey pagaliau tapo pelningas


Nuotykių žaidimas Journey, kuris tapo labiausiai parduodamu projektu tarnyboje Sony PlayStation Network ir gavo ne tik žaidėjų, bet ir kritikų palankius įvertinimus (92 balai iš 100 puslapyje Metacritic), tik dabar pradeda atnešti savo kūrėjams pirmąjį pelną. Apie tai papasakojo studijos „thatgamecompany“ įkūrėjas Jenova Chen.

journey-screenshot-1-b

Panašu, jog Journey pardavimai nekrenta. Gana įdomu bus stebėti, kaip reikalai klostysis šiame ketvirtyje“, – teigė Jenova Chen. Neseniai žaidimas buvo pakartotinai išleistas Europos rinkoje. Kartu su žaidimu vartotojai rado du išskirtinius „thatgamecompany“ projektus Flow ir Flower, skirtus konsolei PlayStation 3.

Žaidimas Journey praktiškai iki paskutiniųjų išsekino studijos jėgas, iki dugno išsėmė visus finansinius resursus. Ekspertai jau buvo bepradėję kalbėti, jog jei žaidimas nebūtų toks populiarus, „thatgamecompany“ greitu metu būtų tekę užsidaryti. Priminsime, kad kūrėjus nuo bankroto išgelbėjo investuotojai, kurie studijai davė 5,6 mln. JAV dolerių, leidusių išsilaikyti ant vandens paviršiaus

Kitas Journey kūrėjų projektas šiuo metu yra ankstyvojoje kūrimo stadijoje, nors jis daromas jau ilgiau nei metus. Apie jį žinoma tik tiek, kad jis nebus skirtas tik vienai konkrečiai platformai, o tai suteikia vilčių ne tik Xbox, tačiau ir PC sistemų savininkams.

Komentuoti nebegalima


Kitos kategorijos naujienos