AMD ruošia naują reklaminę kampaniją


Puslapio VR-Zone žurnalistams pavyko pabendrauti su Roy Taylor, kompanijos AMD pardavimų padalinio viceprezidentu. Jis papasakojo, jog artimiausiu metu startuos nauja reklaminė kampanija, kuris vadinsis „8-Ball“. Jos metu vartotojams bus parodyti hibridinių procesorių  AMD Richland privalumai prieš konkurentų sprendimus.

roy_taylor_amd

Antra vertus, kompanija AMD ketina akcentuoti tuos dalykus, kurie ir anksčiau leido pateikti AMD procesorius iš geriausios pusės – tai testų rezultatai ir kainos. Pavyzdžiui, hibridinis procesorius A10-6800K kainuoja $149, tuo tarpu už konkurentą Intel Core i5-4670K reikia sumokėti $239. Be to, Intel platformai skirtos motininės plokštės pirkimas atsieis apie $30-40 daugiau, taigi AMD sistemos pasirinkimas leis vartotojui sutaupyti $130. Juos būtų galima investuoti, pavyzdžiui, į spartesnę vaizdo plokštę.

Tuo pačiu metu testo PC Mark rezultatai parodė, jog A10-6800K surinko 3618 balus, tuo tarpu sistema su Core i5-4670K – 3688 balus. Ar verta permokėti už visiškai minimalų spartos skirtumą „realiose užduotyse“ – spręsti tik patiems vartotojams. Vis tik AMD viceprezidentas yra įsitikinęs, kad žvelgiant racionalumo pusės, jo kompanijos produkcija yra pranašesnė.

Vienas komentaras

  1. stalker parašė:

    racionalu… todel 80% renkasi intel 🙂


Kitos kategorijos naujienos