Beyond: Two Souls – žaidimas tęsis net ir pagrindinei herojei mirus


Maždaug prieš penkerius metus studija David Cage, kuris tuomet dirbo prie psichologinio trilerio Heavy Rain, pareiškė, jog mes ir toliau galėsime žaisti, nei jei pagrindinis herojus ir bus nužudytas.

Analogiškos pozicijos kūrėjai laikosi ir Beyond: Two Souls atveju – jei jūs netyčia nukrisite nuo kokio nors statinio ir leisite Jodi numirti, jūs negalėsite sugrįžti prie ankstesnio išsaugoto taško, o istoriją seksite vienu iš kitų kelių variantų.

Beyond: Two Souls – žaidimas apie mirtį. Ji lydi mus net ir virtualiame pasaulyje.

Beyond: Two Souls – žaidimas apie mirtį. Ji lydi mus net ir virtualiame pasaulyje.

Užrašas „Game Over“ klaidos atveju žaidimuose panašus į dirbtinį barjerą, kurį įveda kūrėjai. Veiksmo žanro žaidimuose, šaudyklėse, kur viskas priklauso nuo refleksų ir įgūdžių, tai turi prasmės, tačiau ne siužetiniuose žaidimuose.“

Kiekviename žaidimo epizode jūs turėsite konkretų tikslą, tačiau po epizodo pabaigos bus prieinami kelių įvykių plėtros scenarijai. Taigi nesėkmė reikš tik tai, kad toliau pamatysime tai, ko negalėjote pamatyti sėkmės atveju.

Tai žaidimas apie mirtį, todėl mirtis siužete atlieka ypač didelį vaidmenį. Viena iš žaidimo paslapčių – kas gi slypi anapus, ir aš galiu pasakyti tiksliai, kad ten – ne juodas ekranas“ – teigė vienas iš Beyond: Two Souls kūrėjų, pažadėdamas, kad viską turėtume pamatyti savo akimis jau šių metų spalio 8 d.

Beje, pasirodžiusiame naujame Beyond: Two Souls kūrėjų dienoraštyje kompozitoriai Hans Zimmer ir Lorne Balfe papasakojo apie projekto garsinį takelį.

Komentuoti nebegalima


Kitos kategorijos naujienos