Microsoft: dėl Outlook.com problemų kalti mobilūs įrenginiai


Praėjusią savaitę problemų su savo tarnybomis ir juos aptarnaujančiais serveriais turėjo ne tik Google, kuriai net penkias minutes nebuvo prieinami praktiškai visi puslapiai, tačiau ir Microsoft, kurios tarnyba Outlook neveikė dar ilgiau – net tris valandas. Po trijų dienų intensyvaus darbo kompanijos inžinieriai pareiškė, kad tarnybos darbingumas visiškai atstatytas. Tačiau kas gi įvyko iš tikrųjų?

Outlook.com_1

Remiantis publikuota ataskaita, nedarbingumo kaltininkais tapo spartinantieji serveriai ir mobilūs įrenginiai. Serverių konfigūracija neatsižvelgė į tam tikrus mobilios sinchronizacijos ActiveSync ypatumus. Visa tai lėmė, kad mobilūs įrenginiai pradėjo savotišką DDoS ataką prieš Microsoft infrastruktūrą vieno ir to paties tipo užklausomis, į kurias negaudavo atsakymo.

Po to, kai SkyDrive ir Outlook internetinės versijos ėmė masiškai atsijunginėti, kompanijos Microsoft specialistai priėmė sprendimą tiesiog išjungti Exchange ActiveSync. Tokiu būdu, SkyDrive sugebėjo grįžti į normalią veiklą, tuo tarpu Outlook problemos išspręstos nebuvo – tam reikėjo perkonfigūruoti serverius ir pakeisti klaidų apdorojimo mechanizmus.

Iš pirmo karto Microsoft išspręsti problemos nepavyko, kadangi įjungtas ActiveSync vėl imdavo „terorizuoti“ Outlook.com pilnu „šiukšlių“ duomenų srautu, taigi tarnyba vėl užlūžo. Vis tik vėliau, po Microsoft magistralių pralaidumo galimybių išplėtimo, spartinančiųjų serverių perkonfigūravimo ir klaidų registro pakeitimų Outlook.com galutinai grįžo į darbingą būseną. Korporacijos Microsoft atstovai atsiprašė vartotojų dėl patirtų nepatogumų ir padėkojo už kantrybę.

2 komentarai (-ų)

  1. hm parašė:

    ActiveSync bugovas produktas jų, o kalti vartotojai?


Kitos kategorijos naujienos