Gartner išdavė paslaptį, kam dažniausiai naudojami planšetiniai kompiuteriai


Analitikų kompanija Gartner publikavo naujausio tyrimo rezultatus, kurie rodo, kam dažniausiai žmonės naudoja planšetinius kompiuterius. Pasirodo, maždaug pusė viso laiko skiriama pramogoms, įskaitant žaidimus, elektroninių knygų skaitymą, TV programų ir filmų žiūrėjimą, radijo ir muzikinių kūrinių klausymąsi.

moteris-su-ipad-sedi-kavineje

Apie ketvirtadalis laiko tenka komunikaciniam aktyvumui, įskaitant el. paštą ir bendravimą socialiniuose tinkluose. Kūrybinė veikla, pavyzdžiui, vaizdinės medžiagos redagavimas arba naujienų rašymas ir talpinimas tinklaraščiuose užima apie 15% viso laiko, praleisto prie planšetinio kompiuterio.

Informacijos paieškai tenka 9% laiko. Čia kalbama apie naujienų skaitymą, orų prognozių peržiūrą, paslaugų ir produktų rinkimąsi ir t.t. Daugiausia savo planšetiniais kompiuteriais naudojasi Apple iPad savininkai (daugiau nei 80% apklaustųjų savo iPad naudojasi dešimt ir daugiau kartų per dieną).

Išsiaiškinta, kad planšetinius kompiuterius žmonės aktyviai naudoja ir vakarais – tarp septintos ir devintos valandos vakaro. Analitikų teigimu, tai rodo, jog planšetinio kompiuterio naudojimas dažnai lydimas kitų veiklų, pavyzdžiui, televizoriaus žiūrėjimo.

Išmanusis telefonas dažniau naudojamas greitai paieškai atlikti konkrečioje situacijoje, trumpoms sesijoms socialiniuose tinkluose, važiuojant transporto priemonėje arba dirbant su kitais įrenginiais.

vaikai-isbando-apple-ipad

Apklausoje dalyvavo JAV, Australijos ir D. Britanijos gyventojai. Teigiama, kad gyventojai prie elektroninių įrenginių su ekranu kasdien praleidžia keturias valandas. Čia turima omenyje planšetinius kompiuterius, išmaniuosius telefonus ir asmeninius kompiuterius, tačiau neatsižvelgiama į TV, žaidimų konsoles, el. knygas ir MP3 grotuvus.

Gartner pastebėjo dar vieną įdomų faktą. Jei  2011 m. apklausų dalyviai pirmoje vietoje pažymėdavo prekinį ženklą, kuris būdavo svarbiausias kriterijus, renkantis planšetinį kompiuterį. 2013 m. pirmoje ir antroje vietoje atsidūrė dizainas ir kaina, o prekinis ženklas nustumtas į trečią vietą.

Analitikai spėja, kad anksčiau vyravusius naujovių mylėtojus keičia masinis vartotojas, kuris pragmatiškiau žvelgia į pirkinį. Vis paklausesni yra paprasti ir nebrangūs modeliai, kurie sudaro 47% visų parduodamų planšetinių kompiuterių.

Vienas komentaras

  1. gunman parašė:

    Cia paskutineje pastraipoje kazka suvele su tuo prekiniu zenklu. Pats svarbiausias ir pats nesvarbiausias 😀 😀


Kitos kategorijos naujienos