Naujasis Yahoo! logotipas – tarsi pasisveikinimas iš XX amžiaus


Per paskutines tris dienas Yahoo portale kiekvieną dieną keitėsi logotipai – taip kompanija bandė patraukti visuomenės dėmesį ir pasakyti, jog keičia logotipą. Galų gale buvo pasirinktas galutinis variantas, ir Marissa Mayer, kompanijos vykdomoji direktorė, paaiškino visiems, švelniai tariant, ne patį akivaizdžiausią kompanijos pasirinkimą.

yahoo-logos-new

Ji teigia, kad naujasis logotipas buvo kuriamas pačių Yahoo darbuotojų. Marissa Mayer žodžiais, dizainerių komanda norėjo, jog logotipas atspindėtų firmos dvasią: būtų ekscentriškas, tačiau tuo pačiu metu sudėtingas, šiuolaikiškas ir šviežias, o kartu atspindėtų kompanijos istoriją.

Toliau ji aiškina, kaip jos vadovaujami dizaineriai padarė tai, kas galų gale ir gavosi. Vis tik reikia pripažinti, kad naujasis logotipas negali būti suvoktas kaip pasitraukimas nuo XX a. 10 dešimtmečio estetikos. Greičiau atvirkščiai, jis panašus į eksperimentus su šriftais ir spindinčiais paviršiais, kuriuos galėtų panaudoti koks nors save gerbiantis pilietis, kuriantis puslapį viename iš nemokamų hostingų prieš 15 metų. Beje, puslapyje Yahoo.com firminis šauktukas logotipe nusiima ir pradeda šokinėti.

Komentuoti nebegalima


Kitos kategorijos naujienos


  • „Microsoft“ pranešė apie didžiausią kompanijos istorijoje ketvirtinį nuostolį, kuriam įtaką padarė sprendimas nurašyti 7,5 mlrd. USD investicijų į „Nokia“. Paskutinį „Microsoft“ finansinių metų ketvirtį, pasibaigusį birželio 30-ąją, kompanija fiksavo 3,2 […]

  • Po to, kai „Apple“ pranešė apie mažesnius išmaniųjų telefonų pardavimus, nei tikėjosi analitikai, kompanijos akcijos krito ir korporacijos rinkos vertę nurėžė 66 mlrd. USD. III savo finansinių metų ketvirtį „Apple“ […]

  • Kompanijos Intel pirmo ketvirčio finansinė ataskaita buvo prastesnė, nei tikėtasi. Antrajame ketvirtyje, kaip rodo naujausia ataskaita, reikalai buvo geresni, tačiau praėjusių metų rezultatų pasiekti nepavyko. Reikia pastebėti, kad metinių pajamų […]

  • Periferinės kompiuterių įrangos gamintojas „Logitech“ nusprendė pakeisti identitetą. Kompanija imasi gaminti daugiau įrangos mobiliesiems įrenginiams, taip mažindama priklausomybę nuo besitraukiančios asmeninių kompiuterių rinkos ir keičia prekės ženklą į „Logi“. Šveicarijoje […]

  • „Microsoft“ ruošiasi naujam atleidimų raundui, skelbia „Reuters“, remdamasi „New York Times“ šaltiniais. Kiek dar žmonių milžinė planuoja atleisti, nežinia. Tačiau šaltiniai patvirtina, kad tai – papildomas karpymas, neįskaičiuotas į 18.000 […]

  • Pavargusi nuo nesibaigiančių žmogaus teisių gynėjų organizacijų patikrinimų ir matydama nuolatinį kinų darbuotojų atlyginimų augimą, kompanija Foxconn jau ne pirmą pareiškia apie robotizuotos darbo jėgos naudojimą jos gamyklose. Per artimiausius […]

  • Televizijos ir interneto UAB „Init“ prisijungė šį pavasarį įsigytą šviesolaidinio interneto tiekėją UAB „Dokeda“. Nuo liepos 1 d. „Dokeda“ kaip atskiras juridinis vienetas nebeegzistuoja, ji tapo „Init“ dalimi. „Apjungę pajėgas […]

  • Puslapis KitGuru, kuris cituoja informuotus šaltinius, praneša, kad Microsoft gali būti suinteresuota įsigyti kompaniją AMD. Atsižvelgiant į tai, kad Microsoft labai susidomėjusi žaidimų konsolių rinka, toks scenarijus yra visai tikėtinas; […]

  • Balandžio mėnesį pristatytas išmanusis telefonas LG G4 susiduria su aršia konkurencija iš Samsung, Apple ir kai kurių kinų gamintojų flagmanų pusės. Būtent dėl prastų LG G4 pardavimų sumažės LG mobilaus […]

  • Trečiadienį „Microsoft“ pranešė apie pokyčius – kompaniją paliks aukšto rango darbuotojai, tarp kurių – ir buvęs „Nokia“ vadovas Stephenas Elopas. Pasak „Microsoft“, darbuotojai įmonę paliks dėl reorganizacijos, skelbia The Verge. […]