Šis žaidimas siūlo išminuoti virtualią bombą realiu laiku


Žaidimas vadinasi „10 sekundžių“. Ir nors gali atrodyti, jog jis skirtas specialios paskirties policijos padaliniams, iš tikrųjų tai yra nepriklausomos žaidimų studijos SassyBot produktas. Projekto autoriams prireikė vos 72 valandų, kad visa tai būtų sukurta ir pateikta visuomenės kritikai.

Žaidimas buvo sukurtas renginyje „Ludum Dare Jam 27“, kuriame programuotojai varžosi dėl to, kas galės sukurti kuo geresnį produktą per kuo trumpesnį laiką. SassyBot žaidimas naudoja stereo projekciją ir vartotojo galvos judesių sekimą tam, kad žaidimo laukas atrodytų kaip realybėje.

Koncepcija paprasta: vartotojas turi nukenksminti bombą, perkirpdamas reikiamą laidą tuo metu, kai tik laikas pasibaigs. Virtuali spinta su bomba atvaizduojami, pasinaudojant dvejomis dėžėmis ir projektoriumi Optoma EX532. Vartotojo judesnius seka kontroleris Kinect, kuris sumontuotas taip, kad sektų tik vartotojo galvos judesnius.

Kontroleris taip pat užtikrina, kad būtų galima sėkmingai valdyti virtualias žirkles. Toliau viskas labai paprasta: reikia perkirpti reikalingą laidą. Jei nepavyks, bomba sprogs (tiesa, taip pat virtualioje erdvėje). Vartotojui taip pat būtina prieiti prie spintos su bomba iš reikiamos pusės, kad būtų galima pamatyti, kuris laidą yra būtina perkirpti, o kurių reikia neliesti.

Komentuoti nebegalima


Kitos kategorijos naujienos