Vos per 7 mėnesius World of Warcraft ėmė uždirbti 54% mažiau


World of Warcraft, matyt, išlieka vieninteliu MMO žaidimu, kuris savo kūrėjams atneša pajamų išskirtinai dėl to, jog vartotojai kas mėnesį moka tam tikrą mokestį (taip vadinamas prenumeratos mokestis).

world_of_warcraft_heroes

Tačiau viskas kada nors baigiasi: kompanija Superdata praneša, kad per paskutinius septynis mėnesius World of Warcraft ėmė uždirbti 54% mažiau pajamų, nei tuo galėjo pasigirti šių metų pradžioje.

Žaidimas ir toliau gali pasigirti, esantis bene didžiausias savo „svorio“ kategorijoje, tačiau vis tik jau ne toks, kaip prieš porą metų. Kompanijos Superdata duomenimis, World of Warcraft savo kūrėjams balandžio mėnesį uždirbto $93 mln., o tai gana neblogas rodiklis, tačiau šis rodiklis visiškai nepalyginamas su tais $204 mln., kurie buvo gauti metais anksčiau.

Activizion Blizzard atstovai pareiškė, jog per gana trumpą laiką buvo prarasta apie 1,3 mln. žaidėjų, ir tai yra pagrindinė problema, su kuria tenka susidurti žaidimams, jei jie veikia prenumeratos pagrindu.

Kompanijos Superdata specialistai mano, jog greitu metu kūrėjai World of Warcraft pasaulyje įdiegs mikrotranzakcijų galimybę. Tai visai nereiškia, jog kūrėjai atsisakys stabilaus pajamų šaltinio – prenumeratos. Tiesiog įvairūs pirkiniai žaidimo viduje turėtų paskatinti žaidėjus daugiau išlaidauti, tuo tarpu tam tikra pirkimų procentinė dalis teks ir kūrėjams.

4 komentarai (-ų)

  1. Ignas parašė:

    Uz ka ten vapse mokejo nei storyline nei idomios misijos va SW:TOR kaip MMO storyline tikrai itraukianti

  2. nez parašė:

    „World of Warcraft, matyt, išlieka vieninteliu MMO žaidimu, kuris savo kūrėjams atneša pajamų išskirtinai dėl to, jog vartotojai kas mėnesį moka tam tikrą mokestį“

    Ne vienintelis. Nepezėkit.

  3. zet parašė:

    manau reklama apie zaideju mazeja irgi prisdeda prie zaideju mazejimo

    • thermal parašė:

      kartais geriau bet kokia reklama, negu jokios, nes tada visai pamirš, kad toks WoW yra.


Kitos kategorijos naujienos