Apple niekada nežvelgė į iPhone 5C kaip į nebrangų išmanųjį telefoną


Apple vadovybė visomis jėgomis bando įtikinti rinkos ekspertus ir visuomenę, kad išmaniųjų telefonų rinka dar toli nuo maksimalaus prisotinimo lygio. Tai leidžia kompanijai siekti naujų rekordų: per praėjusį ketvirtį parduota 34 mln. iPhone. Tiesa, nuolat mažėjanti vidutinė iPhone kaina bei pelno marža neleidžia teigti, kad Apple nuolat laimi.

iphone-5c-5s-4s-kainos

Kompanija iš Kupertino pati pripažįsta, kad atpigintas iPhone 4S yra labai populiarus besivystančių šalių rinkose, ir būtent jos ima atlikti vis svarbesnį vaidmenį, kalbant apie regioninius Apple pajamų šaltinius.

Kalbėdamas su analitikais, Apple vykdomasis direktorius Tim Cook surado laiko dar kartą paaiškinti, kad iPhone 5C niekada nebuvo kuriamas kaip biudžetinis išmanusis telefonas. Šis įvaizdis sukurtas žiniasklaidos ir kitų gandus skleidžiančių šaltinių, tačiau ketinimų kompanija niekada neturėjo.

Tim Cook žodžiais, iPhone 5C – tai vidutinio segmento atstovas, o flagmanu yra iPhone 5S, tuo tarpu biudžetiniame segmente atsidūrė iPhone 4S. Eksperimentai su pastaruoju modeliu parodė aukštą paklausos elastingumą, todėl Apple paliks prekyboje šį modelį, kad būtų prisotinti atitinkami rinkos segmentai.

Negalima atmesti, kad iPhone 4S kaina kai kuriose šalyse dar labiau sumažės, kadangi Apple nuolat stebi situaciją ir iš savo eksperimentų daro išvadas.

Iš esmės, Tim Cook norėtų matyti iPhone paklausos augimą visuose kainų segmentuose, ir, kaip rodo pardavimų statistika, kol kas jis neturi priežasčių galvoti, kad tokios viltys yra beprasmės.

Komentuoti nebegalima


Kitos kategorijos naujienos