Pirmaisiais metais po debiuto Apple išmanusis laikrodis nebus populiarus


Mobilios elektronikos gamintojai jau kuris laikas demonstruoja savo susidomėjimą dėvimų kompiuterių segmentu, taigi savo prognozes priversti pateikti ir analitikai. Puslapis CNet praneša, kad kompanijos Piper Jaffray analitikai jau bando spėti, koks gi bus kompanijos Apple „išmaniojo“ laikrodžio populiarumas. Tai daroma nepaisant to fakto, jog niekas negali tiksliai pasakyti, kad Apple tokį sprendimą išleis (ir ar išleis jį apskritai).

Apple-iwatch-Render

Analitikų atlikta apklausa tarp 799 amerikiečių parodė, jog tik 12% žmonių, kurie turi iPhone, yra pasiruošę įsigyti Apple „išmanųjį“ laikrodį. Ir visa tai tik su sąlyga, jog produktas kainuos ne daugiau kaip $350, be to, produktas privalės papildyti iPhone funkcionalumą, o ne atvirkščiai, kaip tai nutiko Galaxy Gear atveju.

Turėdami šiuos apklausos duomenis, Piper Jaffray analitikai padarė išvadą ir globaliu mastu. Teigiama, kad pirmaisiais metais po anonso kompanija Apple sugebėtų parduoti ne daugiau kaip 5-10 mln. „išmaniųjų“ laikrodžių. Tai reikštų, kad šie dėvimi kompiuteriai uždirbtų tik 1% visų kompanijos pajamų.

Analitikų nuomone, tokia įvykių eiga žymios įtakos Apple verslui (bent jau pirmaisiais „išmaniųjų“ laikrodžių debiuto metais) nepadarytų. Nebent galima tikėtis techninės naujovės efekto, kuris tam tikram laikui apgaubs kompaniją inovacijų lyderės aureole.

Reikia pažymėti, jog jei Apple iš tikrųjų pristatys savo dėvimą kompiuterį, ji rinkoje bus ne viena. Jai teks susidurti ne tik su patobulinta Galaxy Gear versija, kurios pirminis variantas, deja, nenusisekė, tačiau ir su kitų kompanijų sprendimais, pavyzdžiui, Intel, Qualcomm, Sony ir kt.

Komentuoti nebegalima


Kitos kategorijos naujienos