DICE kalba apie Battlefield 4 problemas


Praėjus beveik porai savaičių po Battlefield 4 debiuto, internete galima rasti daugybę vaizdo klipų, kuriuos demonstruojamos pasibaisėtinos problemos su daugelio žaidėjų režimo kodu.

Pateiktame vaizdo klipe galima matyti, kaip žaidėjai ištuštindavo visą apkabą į priešininką, tačiau pastarasis kaip niekur nieko pakildavo vėl. Negana to, dėl netobulos pažeidimų registravimo sistemos pats žaidėjas žūdavo.

Taip pat daugelio žaidėjų režime neretai pasitaiko tokie atvejai, kai tenka žūti už priedangos, kaip tai pavaizduota žemiau pateiktame vaizdo klipe:

Ir štai visai neseniai DICE pirmą kartą sureagavo į šias problemas. Žaidimo dizaineris ir kūrybinis direktorius Lars Gustavsson pareiškė, jog „problemos su tinklo kodu, parodytos keliuose vaizdo klipuose, yra kūrėjų pirminis tikslas [jas ištaisyti]“, o kartu pridūrė, kad jau darbuojamasi prie atnaujinimo.

Aišku, tai gali užimti laiko. Pavyzdžiui, Battlefield 3 atveju buvo išleista keletas pataisymų, kol ši problema buvo išspręsta. Bet kokiu atveju, kūrėjai bent jau patvirtino, jog apie problemą žino ir dirba prie jos sprendimo.

Be to, DICE nusprendė galutinai prisijungti prie dialogo su bendruomene – oficialiame forume buvo publikuotas pranešimas, kuriame tas pats Lars Gustavsson ryžosi paaiškinti, kad kūrėjai žino apie daugelį Battlefield 4 problemų, taip pat pripažino, kad žaidimas pilnas klaidų.

DICE atstovas patikino, kad studija girdi ir skaito visus forume publikuotus atsiliepimus, tačiau neturi laiko atsakyti į juos visus vienu metu. Pridurta, jog nuo šio momento kūrėjai dažniau pasirodys forumuose ir atsakys į pranešimus.

Negana to, kūrėjai nusprendė sukurti „auksinius“ karinius rinkinius tiems pranešimų autoriams, kurie sukurs daug informatyvesnę ir konstruktyvesnę temą. Bet kokiu atveju, reikia tikėtis, kad reikiami Battlefield 4 atnaujinimai pasirodys kuo greičiau.

Komentuoti nebegalima


Kitos kategorijos naujienos