Google nori to paties, ko ir Jūsų lankytojai


Ar žinojote, kad interneto vartotojai, Google paieškos sistemoje ieškantys įvairiausių prekių ar paslaugų yra gyvybiškai svarbūs ne tik Jums, tačiau ir pačiam Google? Būtent jų dėka Google gali pozicionuoti internetinius tinklalapius, taip užkariaujant pas Jus apsilankančiųjų (o gal tik užklystančių) vartotojų simpatijas tikrai verta – už tai būsite gausiai apdovanoti. Tad ko gi reikia, kad lankytojai Jūsų internetinėje svetainėje užtruktų ilgiau ir net neperkant Jūsų prekės ar paslaugų, Jums butų atnešta pastebima nauda?

search-engine-optimisation-seo

Įsivaizduokite save, Internete ieškantį kokybiškų žieminių batų. Suvesdami į Google paieškos laukelį raktažodį „žieminiai batai“ sulauksite daugybės rezultatų. Iš jų, statistiškai, pasirinksite aukščiau esančius. Tačiau kai kurias elektronines parduotuves vos atsidaręs paliksite, o kitose užtruksite ilgėliau – gal net įsigysite norimą avalynę, kitaip tariant, tinklapis taps Jūsų galutine stotele. Toks Jūsų elgesys neliks nepastebėtas visa matančių Google akių.

Tinklapiai, kuriuos aplankėte trumpam ir tie, kuriuose praleidote daugiau laiko, yra kruopščiai rūšiuojami. Laikui bėgant, pagal Jūsų ir kitų interneto vartotojų „pateiktus“ duomenis Google atsirinks, kam suteikti aukštesnę poziciją paieškoje, todėl greičiausiai jau kitą žiemą, ieškodami naujų batų, tinklapius, kuriuos matėte gana aukštai ankstesnėse paieškose, tačiau nepateisinusius Jūsų lūkesčių, rasite žemėsnėse pozicijose. Kodėl taip nutinka?

Google mėgsta skaičiuoti

Didelis „bounce rate“ (atmetimo rodiklis, t. y. išėjimo iš tinklapio vos į jį patekus) procentas rodo, kad Jūsų tinklapis nėra patikimas arba nepatrauklus vartotojams, todėl laikui bėgant jis yra pasmerktas paieškos rezultatų lentelėje užleisti vietą konkurentams. Tad kaip to išvengti?

Visų pirma, pažinkite interneto vartotoją. Tai padaryti nėra sunku – atlikite nedidelę apklausą artimųjų ir draugų tarpe, užduodami klausimus, susijusius su Jūsų teikiamomis paslaugomis ar parduodamomis prekėmis. Ką jie norėtų rasti Jūsų tinklapyje? Kokie šūkiai ir aprašymai geriausiai atspindėtų Jūsų įmonės formuojamą įvaizdį? Tokia strategija yra ne tik paprasta, tačiau ir nieko nekainuoja. Visa ši informacija yra visiškai nemokama, tačiau tuo pat metu yra neįkainojama – tai padės jums kurti tinklapį, kuris yra patrauklus ir naudingas vartotojams.

Tinkamas dizainas

Antrasis ne ką mažiau svarbus žingsnis – tinkamas dizainas. Tyrimai rodo, kad interneto vartotojams tinklapio dizainas yra vienas iš esminių kriterijų, todėl investuoti į įmonės įvaizdį formuojantį profesionalų dizainą yra tiesiog būtina. Jei neturite galimybių unikaliam dizainui kurti – galite rinktis iš daugybės nebrangių „template’ų“, kurie jau yra paruošti naudojimui.

Klientams galima pasiūlyti įvairiausius dizaino sprendimus, tačiau visada rekomenduojame pasirinkti tai, kas tinka tikslinei auditorijai – tokiu būdu įmonės „namai internete“ yra patrauklūs ir jaukūs jų lankytojams. Pasirinkdami teisingą tinklapio dizainą laimėsite ne tik vartotojų simpatijas, tačiau ir laiko – profesionalus dizainas jums tarnaus kur kas ilgiau, nei tas, kurį pasirinksite greitai ir neapgalvotai.

Trečiasis ir ne ką mažiau svarbus etapas, kuris leidžia sumažinti „bounce rate“ lygį, yra tinklapio veikimo greitis ir navigacijos jame patogumas. Net ir turėdami puikų turinį ir patrauklų dizainą, tačiau nepasirūpinę tinklapio veikimo greičiu, neteksite didžiosios dalies lankytojų, neturinčių laiko ir noro klaidžioti po Jūsų sudėtingą portalą.

Nepamirškite mobilių vartotojų

Taip pat nereikėtų pamiršti apie sparčiai augantį išmaniųjų mobilių telefonų ir planšetinių kompiuterių vartotojus – ne visi šie prietaisai palaiko formatus, kuriuos nesunkiai atvaizduoja kompiuteriai. Geriau pasirinkti paprastą, tačiau veiksmingą sprendimą, nei perkrautą ir lėtą tinklapio struktūrą, kuri gali atstumti potencialų klientą.

Tinkamai suderinus tinklapio turinį, dizainą ir greitį, galima ženkliai sumažinti „bounce rate“ lygį ir gauti geresnį Google vertinimą, nei Jūsų konkurentų. Žinoma, tai tėra vienas nedidelis žingsnelis link aukštesnės pozicijos Google paieškos rezultatų juostoje, tačiau jį atlikti tikrai verta ne tik dėl to, kad patiktumėte Google, o ir tam, kad patiktumėte interneto vartotojams, tarp kurių yra ir Jūsų potencialus klientas. Aukštos pozicijos Google paieškoje – tai ilgas ir sudėtingas procesas, tačiau pasitelkus SEO ar AdWords paslaugas, daug ką galima pasidaryti patiems – šie nesunkūs ir paprasti žingsniai yra ne ką mažiau svarbūs.

helis-logo

Komentuoti nebegalima


Kitos kategorijos naujienos